ست جوهر 1 لیتری اینک تک INKTEC CANON

رنگ :

مشکی.قرمز.آبی.زرد.مشکی پیگمنت

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


تماس بگیرید

ناموجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

جوهر 1 لیتری اینک تک  INKTEC CANON

inktec

شرکت اینک تک در زمینه ی  تهیه ی رنگ و پیگمنت بر پایه آب ، حلال ، حلال سازگار با محیط زیست ، حلال خفیف و جوهرهای روغنی فعالیت دارد. این فعالیتها مبتنی بر فناوری جوهر افشان است که در همه چیز از چاپگرهای اداری معمولی گرفته تا چاپگرهایی برای عکسهای با کیفیت که مورد استفاده قرار می گیرد وجود دارد. با استفاده از دستگاه های آنالیز برش و دستگاه های آزمایش ، محصولات این شرکت بر اساس سازگاری و کیفیت محصولات عرضه شده توسط تولید کنندگان چاپگر تولید می شوندکه نه تنها فن آوری جوهر خود را نگه می دارد بلکه دانش دقیقی در مورد ساختارهای چاپگر با کیفیت بهتری نسبت به سایر تولید کنندگان که از مواد اولیه ارزان قیمت و فرمولاسیون ساده استفاده می کنند ارائه می دهد.

محصولات اینک تک

محصولات مختلفی مانند جوهرهای سابلیمیشن برای چاپ نساجی و تجاری ، رنگ و رنگدانه های مبتنی بر آب ، حلال ، حلال سازگار با محیط زیست ، حلال خفیف و جوهر روغنی را تولید و ارائه می کند که از طریق سیستم های کنترل کیفیت دقیق جوهر با کیفیت بالا تهیه می کند.جوهرهای رنگی و مبتنی بر آب که علاوه بر مناسب بودن قیمت جوهر کانن با چاپگرهای مختلف سازگار است فراهم می کند. آنها کیفیت چاپ پایدار را در محیط های متنوع چاپ تضمین می کنند و به دلیل ضربات ، نقطه ضعف جوهر مبتنی بر آب ، شرایط بهینه چاپ را با تعداد حباب های کمتری فراهم می کنند.

سازگاری با پرینتر

جوهرهای اینک تک با پرینتر های مختلف اپسون ، کانن و اچ پی سازگار بوده و از جذب زیاد جوهر حلال برای به حداکثر رساندن رنگ های عالی و سازگاری رسانه ها استفاده می کند و بوی کم حلال سازگار با محیط زیست را برای ایجاد محیط چاپ با کیفیت حفظ می کند.جوهرهای اینک تک دارای دو برابر غلظت رنگ جوهرهای موجود است ، بنابراین رنگ های تیز و شفافی ایجاد می کند. همچنین ، دارای درجه بندی کامل با رنگ های مشکی مات ، مشکی روشن ، حتی سیاه و سفید روشن تر و عکس های مشکی است. این مورد باعث می شود تصاویر تیز و طبیعی ایجاد شود و خرید جوهر مورد تایید باشد.

کیفیت تصویر

علاوه بر محصولات برای جوهر مبتنی بر آب ، انواع مختلفی از محصولات را برای حلال های مختلف فراهم می کند که مبتنی بر آب از جمله کاغذ مصنوعی ، کاغذ عکاسیهستند.عملکرد اصلی جدیدترین چاپگرها چاپ تصویر عکس است. چاپ تصاویر و مناسب بودن قیمت جوهر ، اصلی ترین عامل برای به دست آوردن مشتری خواهد بود.جوهر مبتنی بر رنگدانهبرای جلوگیری از تغییر رنگ برای مدت طولانی از فناوری با نام فناوری پوشش نانواستفاده میکند.با ترکیب رنگدانه ها جوهر مبتنی بر رنگدانه برای چاپ هایی با طیف رنگی بسیار گسترده ای را فراهم می کند که تولید رنگ را همانطور که در ابتدا در نقطه ضبط پیش بینی شده بود ، تولید می کند. کیفیت تصویر چاپ جوهر افشان با تشکیل قطره مشخص می شود. برای اطمینان از تصویر چاپی مرتب ، قطرات جوهر جاسازی شده از هد نباید تصویر باقیمانده را ترک کنند. برای اطمینان از پایداری جت در محیط های مختلف ، جوهر اینک تک چاپ را انجام می دهد و ارزیابی می کند که چگونه جوهرها روی هد ها تأثیر می گذارند و ماندگاری آن در مدت زمان طولانی است.

کیفیت جوهرهای اینک تک

جوهر کانن باید با توجه به ساختار هد پرینتر و روش پراکندگی تولید شود ، زیرا می توانند بر جریان جوهر ، گرفتگی ، خوردگی و قابلیت جابجایی تأثیر بگذارد. علاوه بر این ، کیفیت چاپی در وضوح ، سرعت نفوذ ، سرعت خشک ، خونریزی ، پرتوهای رنگی ، چگالی نوری ، مقاومت در برابر آب و سبکی تاثیرگذار است. بنابراین استفاده از جوهر با کیفیت خوب نیز به همین صورت است.استفاده از جوهر خوب بسیار مهم است. InkTec سعی دارد با استفاده از مواد با کیفیت و همچنین استفاده از تکنولوژی ترکیبی و پراکندگی کیفیت محصولات را بهبود بخشد.تمام دسته های جوهر InkTec از طریق کنترل کیفیت هدف مدیریت می شوند. که با ارزیابی هر دسته از معیارهای خود ، از کیفیت پایدار جوهرها اطمینان می حاصل می کند. علاوه بر این ، ویژگیهای چاپ ، ملاحظه در هنگام تولید جوهرهای جدید ، نیز برای بررسی عملکرد جوهر آزمایش می شوند ، و خصوصیات فیزیکی با استفاده از آنالایزرهای دقیق اندازه گیری می شوند که باعث می شود خرید جوهر کانن طرفدار داشته باشد . با آزمایش جوهرهای تولیدی برای شرایطی که قبلاً در طول توسعه بررسی شده اند ، اطمینان حاصل می کنید که سیستم کیفیت کامل خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
مشکی.قرمز.آبی.زرد.مشکی پیگمنت
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم