ست جوهر 100 سی سی اسکای اچ پی SKY HP

رنگ

قرمز.آبی.زرد.مشکی
ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


360,000 تومان (بدون مالیات)

دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

جوهر 100 سی سی اسکای اچ پی SKY HP

در ابتدای به ساکن مختصراً توضیح می دهیم که چگونه یک چاپگر جوهر افشان کار می کند.چاپگر جوهر افشان وسیله ای با دقت و ظریف است هسته چاپگر جوهر افشان هد چاپگر است. هد چاپگر نوعی کالسکه متحرک است که شامل هزاران نازل جوهر است که کمتر از 10 درصد قطر یا عرض را نشان می دهد. این نازل ها وظیفه پاشیدن قطرات جوهر میکروسکوپی یا حباب های روی کاغذ را دارند. علاوه بر این ،با خرید جوهر یک چاپگر جوهر افشان می تواند با استفاده از رنگ های اصلی رنگ های مشکی ، قرمز ، زرد و آبی به صورت یک میلیون رنگ و سایه را با دقت تمام ایجاد کند.  هر آنچه کارتریج های جوهر شما حاوی آن باشد باعث می شود این جوهر در برابر 300 درجه درجه حرارت مقاومت کند. آنچه کارتریج های جوهر شما حاوی آن است نیز باعث می شود که جوهر در مقابل تبخیر مقاوم شود. علاوه بر این ، چاپگر شما مجبور است جوهر را با سرعت تقریباً 50 کیلومتر در ساعت اسپری کند و این کار را با دقت انجام دهد زیرا هد چاپگر نیز با سرعت زیاد در حال حرکت است. در پایان این همه ، برای صرفه جویی در قیمت جوهر hp باید توانایی خشک شدن سریع آن را نیز داشته باشد.

مواد تشکیل دهنده ی جوهر

تمام خصوصیات فرآیند چاپ و کارتریج جوهر ذکر شده در بالا فقط با افزودن مواد جدید به مخلوط داخل کارتریج جوهر امکان پذیر است. این مواد مخلوطی را که کارتریج های جوهر در آن وجود دارد پیچیده می کند و بنابراین قیمت جوهر را زیاد می کند. در اینجا مهمترین مواد حاوی کارتریج های جوهر معرفی شده است.

آب

 بزرگترین قسمت مخلوط که کارتریج های جوهر شما در آن وجود دارد ، آب است. در حقیقت ، حدود 95 درصد از جوهرهای داخل آن کارتریج ها آب است. آب به عنوان ماده اصلی عمل می کند و اجازه می دهد تا همه مواد دیگر با یکدیگر حل شوند.

اتیلن گلیکول

اگر کارتریجهای جوهر شما حاوی اتیلن گلیکول نبودند ، پس همیشه هد چاپگر را مسدود می کردید و خرید جوهر hp را به امری بیهوده تبدیل می کردند. کار اتیلن گلیکول احتمالاً ساده ترین ترکیب کارتریج جوهر است. این باعث می شود که مخلوط ماده با آب درون کارتریج جوهر مخلوط شود. با این کار به دو هدف می رسد. نکته اول این که مانع از گرفتگی نازل های جوهر نمی شود و دیگری این که عمر جوهر را درون کارتریج جوهر به ویژه در دوره هایی که مصرف کافی ندارند طولانی تر می کند.

رنگ های جوهر

اکنون به معرفی سه مورد از سه رنگی که کارتریج های جوهر حاوی آن است می پردازیم.

رنگ زرد

این رنگ زرد است که همانطور که از نام آن پیداست ، مسئولیت رنگ اصلی ، زرد است که در یک ظرف جداگانه در داخل کارتریج جوهر نگهداری می شود زیرا نباید با رنگهای دیگر مخلوط شود. در صورت تمایل به باز کردن کارتریج جوهر خود ، به خاطر داشته باشید که ثابت شده است که باعث بروز واکنشهای آلرژیک جدی می شود.

رنگ آبی

 دومین رنگی که کارتریج های جوهر در آن وجود دارد ، مستقیم رنگ آبی است. این منبع آبی رنگ اصلی در مجموعه ای از سه کارتریج های جوهر است. همچنین در یک محفظه جداگانه در داخل کارتریج جوهر قرار می گیرد. این رنگ معمولاً به همراه یک ماده ثابت کننده استفاده می شود که به آن کمک می کند تا در محیط مورد نظر مانند کاغذ نگه داشته شود.

رنگ قرمز

 سومین رنگ موجود در کارتریج جوهر آن رنگ قرمز است. این رنگ بسیار واکنش پذیر است با این حال ، هنگامی که در کارتریج جوهر در آب مخلوط می شود ، کمی از واکنش پذیری خود را از دست می دهد و منفعل تر می شود. این رنگ حاوی مقادیر زیادی مس است و در لنزهای تماسی رنگی نیز استفاده می شود.

سیکلوهگزانون

 سیکلوهزانون یک حلال است. کار اصلی آن کمک به جوهر است که روی کاغذ بچسبد و از سر خوردن یا لکه دار شدن خودداری کند. در حالی که جزئیات دقیق چگونگی کمک آن به چسباندن جوهر به کاغذ بسیار پیچیده برای ورود به آن است ، خاصیت چگال بودن آن از چگالی کمتر از آب نقش دارد. در حالی که سیکلو هگزانون یک ماده اصلی است که کارتریج های جوهر حاوی آن هستند و باعث می شود که کیفیت خرید جوهر اسکای مرغوب تر بشود.

Butyl Urea

 ماده نهایی که کارتریج های جوهر حاوی آن هستند Butyl Urea است. کار بوتیل اوره در فرآیند چاپ این است که از ایجاد فیبرهای سلولزی کاغذ جلوگیری کند. وقتی جوهر روی کاغذ افتاد ، مقدار آب آن باعث تورم الیاف می شود. با این حال ، هنگامی که آب تبخیر می شود ، الیاف به اندازه طبیعی برمی گردند. در طی روند کوچک شدن ، آنها پیوندهای جدید را در جای اشتباه تشکیل می دهند. این می تواند باعث پیچ و خم شدن کاغذ شود. بوتیل اوره با کند کردن تشکیل کاغذ ها مانع از این اتفاق می شود.

در آخر جوهر اسکای از طریق کنترل کیفیت هدف مدیریت می شوند. که با ارزیابی هر دسته از معیارهای خود ، از کیفیت پایدار جوهرها اطمینان می حاصل کرده و علاوه بر این ، خصوصیات چاپ ، ملاحظه در هنگام تولید جوهرهای جدید ، نیز برای بررسی عملکرد جوهر آزمایش می شوند ، و خصوصیات فیزیکی با استفاده از آنالایزرهای دقیق اندازه گیری می شوند که باعث می شود طرفدار داشته باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
قرمز.آبی.زرد.مشکی
برند
SKY
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم