ست جوهر 70 سی سی وکس اپسون WOX EPSON

رنگ

قرمز - آبی - زرد - مشکی - قرمز روشن - آبی روشن

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


تماس بگیرید

ناموجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

جوهر 70 سی سی وکس اپسون WOX EPSON

خرید جوهر چاپگر می تواند برای شما به مقدار زیادی هزینه بیندازد. در حقیقت ، خرید یک چاپگر کامل نسبت به خرید کارتریج جوهر ارزانتر است. بنابراین چرا جوهر چاپگر بسیار گران است؟اجازه دهید با اولین چاپگرها شروع کنیم. چاپگرهای جوهر افشان برای اولین بار در دهه 1960 ساخته شد و جوهرهای رایانه ای اولیه از رنگ مواد غذایی و آب تهیه شدند. به همین دلیل ، آنها بعد از چند مدت محو می شدند ، بنابراین شرکت ها مجبور بودند رنگی تهیه کنند که کیفیت عکاسی دائمی را به همراه داشته باشد. در سال 1988 با اولین چاپگر جوهر افشان در بازار انبوه ، که حدود 1000 دلار فروخته شد ، اما از آن زمان تغییرات زیادی تغییر کرده است.امروز می توانید یک پرینتر با برند جدید را با قیمت تقریبا مناسبی خریداری کنید. اما مشکلی که وجود دارد این است که وقتی جوهر در یکی از این پرینترها به پایان رسید ، باید کارتریج های خاصی خریداری کنید و این کارتریج ها گران هستند. پس چرا کارتریج ها اینقدر گران هستند؟

چاپگرهای جوهر افشان

هنگامی که چاپگری را خریداری کرده اید که از کارتریج ها استفاده می کند ، در یک چرخه به دام می افتید. شما چاره ای جز خریدن کارتریج ها ندارید یا پرینتر خود را باید بلا استفاده بگذارید. از آنجا که یک چاپگر معمولاً یک بار خرید است ، شرکتها مشکلی ندارند که آنها را با ضرر به فروش برسانند و از طریق فروش کارتریج پول را پس بگیرند. به عنوان مثال ، چاپگر HP Envy 4520 all-one ، با قیمت 70 دلار به فروش می رسد اما برای تولید آن 120 دلار هزینه برآورد شده است. ضرر و زیانی که در چاپگرها ایجاد می کنند به این معنی است که شرکت ها برای دستیابی به سود باید کارتریج های جوهر را بفروشند و این مدل منجر به ایجاد نبرد بین تولید کنندگان چاپگر و تامین کنندگان جوهر شخص ثالث شده است. شركتها هر كاری را انجام می دهند تا شما را در خرید كارتریج های جوهر رسمی بطور مداوم حفظ كنند. تولید کنندگان میکروچیپ ها را درون کارتریج های خود نصب می کنند و برای جلوگیری از استفاده از جوهر شخص ثالث ، که اغلب ارزان قیمت تر هستند ، مرتباً به روزرسانی های سیستم عامل را صادر می کنند.

جوهر پرینتر

بسیاری از جوهرهایی که خریداری می کنید هرگز حتی برای چاپ نیز مورد استفاده قرار نمی گیرند. طبق آزمایش 2018 توسط Consumer Reports ، بیش از نیمی از جوهرهایی که خریداری می کنید ممکن است در چرخه های نگهداری برای تمیز کردن پرینت ها گم شوند. پرینترهایی که از کارتریج های جوهر چند رنگ استفاده می کنند ، به محض تمام شدن یک رنگ ، حتی اگر رنگهای دیگر هنوز پر هستند ، کار را متوقف می کنند. در حالی که کارتریج ها به همان اندازه و قیمت یکسان هستند ، اما اغلب حاوی جوهر به مراتب کمتری نسبت به گذشته هستند. در چند سال گذشته جوهر اپسون در کارتریج های بسیاری از تولید کنندگان از 20 میل به حدود 5 میل کاهش یافته است . کارتریج های با اندازه 20 میل معمولی اغلب در بازار به فروش می رسند اما غالباً به عنوان کارتریج های فوق العاده بزرگ با حتی بیشتر پول فروخته می شوند. و برخی از کارتریج های جدید می توانند به اندازه 3 میلی لیتر جوهر در داخل داشته باشند. چاپگرهای لیزری جایگزین کمتری برای جوهر افشان دارند اما یک تصویر چاپی با کیفیت پایین تولید می کنند. اگرچه ، راه حل واقعی برای بسیاری از افراد ، خرید جوهر اپسون کارآمد تر است. می دانید که این محصول می تواند مهندسی بهتری داشته باشد. آنها می توانند با مارکت پس زمینه ارتباط برقرار کنند و می دانید ، این ، در نهایت ، این برای مصرف کننده بد است ، زیرا قیمت آن گران است و برای محیط زیست بد است ، زیرا نیازی نیست که از این طریق ساخته شود.

کارتریج های اورجینال

کارتریج های جوهر و تونر اورجینال بهترین تجربه چاپ را برای مشتریان فراهم می کنند. ما هر سال سرمایه گذاری قابل توجهی را در زمینه تحقیق و توسعه انجام می دهیم تا بالاترین سطح کیفیت چاپ ، مناسب بودن قیمت جوهر ، ایمنی و پایداری محیط زیست را داشته باشیم و ما خستگی ناپذیر کار می کنیم تا ارزش مشتری خود را حداکثر کنیم ، از جمله ، خدمات اشتراک "تحویل جوهر" ما که شامل جوهر ، حمل و نقل و بازیافت است.

فروشگاه اینترنتی مهپارس مفتخر است جوهر های با کیفیت بالا را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
قرمز - آبی - زرد - مشکی - قرمز روشن - آبی روشن
برند
WOX
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم