جوهر قرمز 100 سی سی پروجت کانن PROJET CANON

Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


تماس بگیرید

ناموجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

جوهر قرمز 100 سی سی پروجت کانن PROJET CANON

شرکت مهپارس سال ها تجربه خرید و آزمایش برند های کارتریج های جوهر افشان را دارد. برای چاپگر شما از بالاترین کیفیت کارتریج های جوهر چاپگر استفاده می کنیم. مشتریان ما بهترین ارزش را کسب می کنند و ما بهترین قیمت ها را عرضه می کنیم. بهترین کارتریج جوهر باید قابل اعتماد باشد و شامل بالاترین کیفیت جوهر باشد. در حالی که با تمام پشتیبانی هایی که برای به دست آوردن بهترین نتیجه از چاپگر خود دارید ، ارزش بسیار خوبی ارائه می دهیم.همه مشتریان بهترین کارتریج های جوهر افشان ارزان قیمت را با قیمت جوهر پایین بصورت آنلاین دریافت می کنند. مهم نیست که سفارش شما چقدر کوچک یا بزرگ باشد ، ما از تهیه مواد مصرفی چاپگر شما مفتخر هستیم.ما گزینه های تحویل سریع را در سراسر ایران با نرخ رقابتی ارائه می دهیم. سفارشات جوهر ما به تمام شهر های ایران از جمله تهران تحویل داده می شود. مشتریان با سفارش اول از تخفیفات زیادی بهره مند می شوند. این موضوع به شما  در خریدهای آینده کارتریج جوهر چاپگر سازگار کمک های زیادی می کند. خرید بعدی خود را حتی با ارزش بهتر انجام دهید. در اینترنت جوهر بهترین کارتریج های جوهر چاپگر سازگار و اصلی ، کارتریج های تونر لیزری ، کاغذ و لوازم اداری را با تحویل رایگان که از فروشگاه ما حمل می شود ، ارائه داده می شود.

سازگاری جوهر

جوهر از لوازم کارتریج سازگار شامل جوهر چاپگر با کیفیت بالا است. جوهرهای ما از هر نظر با لوازم اصلی مطابقت دارند. ما طیف وسیعی از کارتریج های سازگار را ایجاد کرده ایم. برای چاپگرهایی از جمله اپسون ، کانن ، برادر و HP. با استفاده از کارتریج های سازگار و بازسازی شده. اینها بی نظیر هستند و برخلاف هر چیز دیگری که در بازار موجود است. ما برای کاهش قیمت ، کیفیت را قربانی نمی کنیم. کارتریج های جوهر سازگار ما حتی جوایز کسب کرده اند. جوهرهای چاپی ما برای مصارف مختلف شما توصیه می شود.

خرید جوهر  آنلاین

جوهر آنلاین انتخاب گسترده ای از کارتریج های تونر سازگار برای چاپگرهای لیزری را ارائه می دهد. تونرهای ما با بهترین قیمت های آنلاین هستند. سهام آنلاین ما یکی از بهترین و بزرگترین تجهیزات تونر است و می تواند نیازهای شما را تأمین کند. کارتریج های تونر با طیف گسترده ای از دستگاه ها سازگار هستند. بهترین انتخاب را برای چاپگر خود به شما ارائه می دهیم. ما کارتریج های تونر واقعی ، تولیدی جدید و سازگار را برای پرینترهای HP با مناسب ترین قیمت جوهر پرینتر عرضه می کنیم. تعدادی از بهترین کارتریج های تونر سامسونگ برای چاپگرهای جدید و مدرن سامسونگ ارائه می شود به همراه طیف گسترده ای از سهام کارتریج های تونر Canon. در کنار برند های دیگر تونر از جمله کارتریج های تونر Epson ، OKI و Xerox. به علاوه موارد بسیاری دیگر. با استفاده از یک متخصص صنعت کارتریج تونر ، ما یک سرویس همه جانبه ارائه می دهیم. به علاوه تحویل رایگان برای خرید بالای 500 هزار تومان مستقیماً به درب منزل شما. روز بعد تحویل کارتریج تونر با توجه به نیاز شما در دسترس است. کلیه کارتریج های تونر با کیفیت بالا با ضمانت 1 ساله ارائه می شوند. ما می توانیم منازل بزرگ ، کوچک یا خانگی ، تجاری و دفاتر را تأمین کنیم.

کیفیت جوهر

کارتریج های جوهر سازگار ما به صورت حرفه ای و مطابق با بالاترین استانداردها و دستورالعمل ها تولید می شوند. ما به طور حرفه ای کارتریج های جوهر را با استفاده از تجهیزات بسیار تخصصی بازیافت می کنیم و دقت زیادی می کنیم تا اطمینان حاصل شود که یک کارتریج با تولید مجدد بازیافتی بیش از انتظارات شما خواهد بود. به همین دلیل است که هنگامی که شما با جوهر projet سازگار ما را انتخاب می کنید ، کیفیت چاپ با کیفیت ارائه شده توسط اورجینال مطابقت دارد ، اما با سود اضافه شده از ارزش برجسته. ما بسیاری از برند های مختلف کارتریج جوهر سازگار را از جمله کارتریج جوهر با کیفیت را ارائه می دهیم.

جوهر با قیمت مناسب

اگر به دنبال یک کارتریج جوهر ارزان برای چاپگر خاص هستید ، خوشحالیم که به شما بگوییم ما ارزانترین جوهر و تونر را برای چاپگرها داریم و وسیع ترین انتخاب را برای خرید جوهر پرینتر ، کارتریج تونر Canon و کارتریج تونر Epson و همچنین کارتریج های پرینتر کمتر شناخته شده مانند کارتریج های تونر شارپ برای فروش عرضه میکنیم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
قرمز
برند
PROJET
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم