ست جوهر 100 سی سی مایتک اچ پی MYTEC HP INK

رنگ : مشکی - آبی - قرمز - زرد

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


320,000 تومان (بدون مالیات)

دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

جوهر 100 سی سی مایتک اچ پی MYTEC HP INK

جوهر مایع یا خمیر است که حاوی رنگدانه یا رنگ است. رنگدانه ها رنگ آن را به جوهر می دهند و می توانند از انواع منابع حاوی ترکیبات نیتروژن حاصل شوند که معمولاً به عنوان رنگ شناخته می شوند. در چاپگرها از جوهر مای تک برای تولید نسخه هایی از متن دیجیتال یا تصاویر استفاده می شود.

مخزن جوهر

احتمالاً اصطلاحات "مخزن جوهر" و "کارتریج جوهر" در مورد چاپگرها را شنیده اید. شاید تصور کنید که آنها نامهای مختلفی برای همین موضوع داشتند که آنها در واقع بسیار متفاوت از یکدیگر هستند.وقتی صحبت از چاپگرهای جوهر افشان است ، شما معمولاً بین انتخاب چاپگر با مخزن جوهر ، یا پرینتر با کارتریج جوهر ، این انتخاب را دارید.ما به تفاوت های مخازن جوهر و کارتریج های جوهر ، و همچنین جوانب مثبت و منفی هر یک خواهیم می پردازیم.مخازن جوهر فاقد هد چاپ داخلی هستند. این گونه ها از مخازن رنگی فردی ، به علاوه مخزن جوهر سیاه استفاده می کنند.خرید جوهر موجود در این مخازن می تواند در صورت نیاز از بطری جوهر بالا برود ، و از طریق سیستم جوهر یکپارچه به طور مستقیم به چاپگر عرضه می شود. چاپگرهایی با مخازن جوهر به عنوان "چاپگر مداوم مخزن جوهر" شناخته می شوند.

کارتریج جوهر افشان

کارتریج های جوهر ظروف جوهر با هد چاپی داخلی هستند. این کارتریج ها جعبه های کوچکی از جوهر مایع هستند که جداگانه برای خود دستگاه ایجاد می شوند اما برای چاپ در چاپگر قرار می گیرند. برخی از پرینترها به یک کارتریج جدا با جوهر سیاه ، مشکی ، زرد و آبی احتیاج دارند ، در حالی که برخی دیگر به کارتریج های جداگانه احتیاج دارند. هنگامی که یک کارتریج از جوهر تمام شود ، می توان آن را تعویض یا دوباره پر کرد.

مزیت ها نقص های مخزن جوهر

با گذشت زمان ، استفاده از مخازن جوهر برای چاپ به طور کلی برابر با هزینه چاپ ارزانتر از استفاده از کارتریج های جوهر است. با این وجود برای تحقق این صرفه جویی در قیمت جوهر می تواند کمی طول بکشد ، زیرا هزینه پرینتر با مخزن جوهر تمایل دارد از پرینتر با کارتریج جوهر گران تر باشد. برای کسانی که هزینه کمی دارند ، سرمایه گذاری روی چاپگر با مخازن جوهر می تواند در دراز مدت هزینه کمتری برای چاپ شما داشته باشد. پر کردن مخازن جوهر در ابتدا می تواند کمی مشکل باشد ، اما با برخی تمرین ، باید بتوانید بر هنر تسلط داشته باشید. یک نکته مثبت در مورد چاپگرهای مخزن جوهر این است که جوهر از طریق لوله ای که از جنس استحکام است به چاپگر تحویل داده می شود ، به این معنی که خشک شدن جوهر هنگام استفاده از آن دشوارتر است. با این حال ، هنوز خشک شدن هد های چاپ امکان پذیر است.بحث مخزن جوهر در برابر کارتریج جوهر همان اندازه مخازن جوهر در چاپگرهای مخزن جوهر پیوسته است. حقیقت اینست که ، استنباط کنید که کدام یک از برندگان اصلی است ، زیرا هر نوع چاپگر دارای جوانب مثبت و منفی است. آنچه برای شما بهتر است به تعدادی از متغیرها بستگی دارد ، از جمله موارد مورد نیاز برای چاپگر ، پول مورد نظر برای هزینه کردن و میزان تلاش شما برای جایگزینی جوهر است.

چاپگر جوهر افشان

چاپگرهای کارتریج جوهر معمولاً ارزانتر برای خرید هستند. در حالی که در ابتدا هزینه کمتری دارند ، قیمت جوهر چاپگر برای چاپگرهای کارتریج جوهر بیشتر از همتایان مخزن جوهرشان است. جایگزینی کارتریج های چاپگر نیز می تواند بسیار گران قیمت باشد ، با این حال ، روند جایگزینی برای اکثر ماشین ها بسیار ساده است. همچنین گزینه پرهزینه ای برای پر کردن مجدد کارتریج با جوهر بیشتر وجود دارد. مانند مخازن جوهر ، این فرایند می تواند چند مرحله طول بکشد تا آویزان شود. نکته قابل توجه در مورد چاپگرهای کارتریج جوهر این است که در صورت عدم استفاده جوهر می تواند خشک شود. این می تواند برای کسانی که به ندرت چاپ می کنند ، ناامید کننده باشد و به چاپ برگردد تا کارتریج های خود را خشک کند! بهتر است از چاپ منظم اطمینان حاصل کنید تا احتمال خشک شدن جوهر کاهش یابد.این که آیا یک چاپگر از یک مخزن جوهر استفاده می کند یا یک کارتریج جوهر معمولاً در دستگاه نمایش داده می شود. اگر مطمئن نیستید که چه نوع جوهر به پرینتر شما نیاز دارد می توانید از کارشناسان ما در قسمت خرید جوهر چاپگر کمک بگیرید.

فروشگاه اینترنتی مهپارس مفتخر است انواع جوهر های مورد استفاده در امر چاپ را در اختیار شما قرار دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
مشکی - آبی - قرمز - زرد
برند
MYTEC
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم