جوهر زرد میوا اپسون Epson meva T6644

Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


180,000 تومان (بدون مالیات)

دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

جوهر زرد میوا اپسون Epson meva T6644

آیا از این مطلب با خبر بودید که دوباره پر کردن کارتریج برای شما مناسب تر است؟ اولین چیزی که احتمالاً به ذهن شما خطور می کند ، پرداختن هزینه کمتری برای پر کردن مجدد در مقایسه با خرید کارتریج های جدید است. این مطلب دلایل احتمالی بسیاری برای پر کردن مجدد کارتریج ها که می تواند بهترین گزینه برای شما در صرفه جویی در قیمت جوهر چاپگر باشد و همچنین عواقب نامطلوب دریافت مجدد جوهرهای شما را برایتان روشن می کند.

مزایا

از آنجا که کارتریج ها از پلاستیک ساخته شده اند ، هر بار که تصمیم به گرفتن کارتریج جدید گرفتید ، باید کارتریج قدیمی مورد نظر را دور بریزید. این به زباله های دفع زباله می افزاید. بنابراین ، اگر قبل از خرید جدید تصمیم دارید حداقل 3 تا 4 بار کارتریج های خود را دوباره پر کنید ، آن را برای مدت طولانی تر از محل دفن زباله نگه دارید.این بزرگترین ترین دلیل برای پر کردن کارتریج ها است. پس انداز زیادی در این صورت در قیمت جوهر شکل می گیرد. متوجه می شوید که کارتریج های قابل شارژ مجدد می توانند در مقایسه با خرید یک کارتریج کاملاً جدید ، 50٪ صرفه جویی کنید.اگر صاحب چاپگر جوهر افشان هستید ، کارتریج های قابل شارژ گزینه بسیار خوبی خواهد بود. از آنجایی که این چاپگرها با جوهر مایع کار می کنند ، یک شرکت قابل شارژ کارتریج اطمینان می دهد که از آنها برای تهیه بهترین کیفیت چاپ ، از جوهرهای باکیفیت و معتبر استفاده می کنند. ناگفته نماند ، بیشتر چاپگرهای لیزری نیز با کارتریج های پر مصرف کار می کنند.بیشتر مواقع غیر از این ، وقتی حداقل انتظار آن را دارید ، این مسئله به وجود می آید. ممکن است خرید یک کارتریج کاملاً جدید آسانتر به نظر برسد اما کارتریج مورد استفاده شما می تواند از دسترس خارج باشد یا دیگر در دسترس نباشد. دوباره پر کردن کارتریج خود در این مرحله باعث می شود بلافاصله یک چاپگر جدید خریداری کنید.

معایب

شارژ مجدد کارتریج ها بدون کمک حرفه ای می تواند خطر آسیب دائمی در چاپگر شما را افزایش دهد. می تواند هد چاپ شما را نشت یا گرفتگی دهد و در حالی که دوباره کارتریج ها را شارژ می کنید ، اگر به هر صورت چاپگر خود را بشکنید ، می تواند ضمانت چاپگر شما را باطل کند.اگر قصد خرید جوهر میوا اپسون استفاده از آن را برای خواندن سریع یا هر هدف شخصی دیگر دارید ، هنوز یک راه حل پذیرفته شده است. اما اگر دوست دارید از جوهر برای چاپ تصاویر باکیفیتی که در معرض نمایش قرار می دهید استفاده کنید ، نتایج نهایی ممکن است خیلی شما را خوشحال نکند. اگرچه اگر توسط یک حرفه ای و با تجهیزات مناسب انجام شود ، می توان انتظار چاپ با کیفیت بالا را داشت.فقط می توانید کارتریج خود را تا پنج برابر دوباره پر کنید. انواع مختلفی از کارتریج های پر مصرف موجود در بازار وجود دارد ، از نمونه هایی که برای مدل چاپگر شما مناسب طراحی شده است تا مدل هایی که ادعا می کنند با هر چاپگری سازگار هستند. با این حال ، این دوام این کارتریج ها را برای خرید جوهر چاپگر به شما تضمین نمی کند و آنها می توانند در هر زمان متوقف شوند.

پر کردن جوهر

اگر قصد دارید همه کارها را خودتان انجام دهید ، دوباره پر کردن کارتریج ها می تواند یک کار کثیف باشد. ممکن است در آخر رنگ دست یا محل کار خود را با جوهر رنگ کنید. بدتر از همه ، شما ممکن است در نهایت گرفتگی هد پرینتر را بگیرید یا نشتی را تجربه کنید. بهتر است برای شارژ مجدد کارتریج های چاپگر خود ، با یک کارشناس حرفه ای و مجرب در زمینه خرید جوهر پر کردن مجدد مشورت کنید.پر کردن کارتریج گزینه بسیار خوبی است که به شما در مزایای مضاعف کمک می کند - به شما در صرفه جویی در محیط کمک می کنید و در هزینه های خود صرفه جویی می کنید! با این حال ، شما باید فقط جوهرهای خود را در مغازه های قابل اعتماد پر کنید ، یا خطر آسیب رساندن به چاپگر خود را دارید.

فروشگاه اینترنتی مهپارس در زمینه کار شارژ مجدد نیز فعالیت داشته و مطمئناً ما می توانیم به هر یک از نیازهای چاپ شما کمک کنیم. در صورت تمایل با ما تماس بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
زرد
برند
MEVA
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم