جوهر اصلی پرینتر اپسون EPSON L382

رنگ : قرمز - آبی - زرد - مشکی 

پرینتر های سازگار : 

L1455- L382 -L310 - L100- L110- L120- L130- L200- L210- L220- L355- L365- L550- L555- L565- L220 -L1300

کارکرد : 1800 برگ

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


1,800,000 تومان (بدون مالیات)

دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

جوهر اورجینال پرینتر اپسون EPSON L382

شارژ کردن جوهر

اگر قصد دارید همه کارها را توسط خودتان انجام دهید ، دوباره شارژ کردن کارتریج ها می تواند یک کار کثیف و آلوده باشد. ممکن است در آخر رنگ دست یا محل کار خود را با جوهر رنگ کنید. بدتر از همه ، شما ممکن است در نهایت گرفتگی هد پرینتر را بگیرید یا باعث نشتی شوید. بهتر است برای شارژ مجدد کارتریج های چاپگر و خرید جوهر اپسون خود ، با یک کارشناس حرفه ای و مجرب در زمینه ماشین اداری و شارژ کردن مجدد مشورت کنید.پر کردن کارتریج گزینه بسیار خوبی است که به شما در مزایای مضاعف کمک می کند  به شما در صرفه جویی در محیط کمک می کنید و در هزینه های خود صرفه جویی می کنید! با این حال ، شما باید فقط جوهرهای خود را در مکان ها و در کنار کارشناسان قابل اعتماد پر کنید تا خطر آسیب رساندن به چاپگر خود را به حداقل برسانید.

مخازن جوهر

احتمالاً اصطلاحات مخزن جوهر و کارتریج جوهر در مورد چاپگرها را شنیده اید. شاید تصور کنید که آنها نامهای مختلفی برای همین موضوع داشتند که آنها در واقع بسیار متفاوت از یکدیگر هستند.وقتی صحبت از چاپگرهای جوهر افشان است ، شما معمولاً بین انتخاب چاپگر با مخزن جوهر ، یا پرینتر با کارتریج جوهر ، این انتخاب را دارید.ما به تفاوت های مخازن جوهر و کارتریج های جوهر ، و همچنین جوانب مثبت و منفی هر یک خواهیم می پردازیم.مخازن جوهر فاقد هد چاپ داخلی هستند. این گونه ها از مخازن رنگی فردی ، به علاوه مخزن جوهر سیاه استفاده می کنند.خرید جوهر موجود در این مخازن می تواند در صورت نیاز از بطری جوهر بالا برود ، و از طریق سیستم جوهر یکپارچه به طور مستقیم به چاپگر عرضه می شود. چاپگرهایی با مخازن جوهر به عنوان "چاپگر مداوم مخزن جوهر" شناخته می شوند.

پرینتر های جوهر افشان

هنگامی که چاپگری را خریداری کرده اید که از کارتریج ها استفاده می کند ، در یک چرخه تکراری به دام می افتید. شما چاره ای جز خریدن کارتریج ها ندارید یا پرینتر خود را باید بدون استفاده بگذارید. از آنجا که قیمت جوهر اپسون مناسب است و یک چاپگر معمولاً یک بار خرید است ، شرکتها مشکلی ندارند که آنها را با ضرر به فروش برسانند و از طریق فروش کارتریج پول را پس بگیرند. به عنوان مثال ، چاپگر اچ پی، با قیمت 70 دلار به فروش می رسد اما برای تولید آن 120 دلار هزینه برآورد شده است. ضرر و زیانی که در چاپگرها ایجاد می کنند به این معنی است که شرکت ها برای دستیابی به سود باید کارتریج های جوهر را بفروشند و این مدل منجر به ایجاد نبرد بین تولید کنندگان چاپگر و تامین کنندگان جوهر شخص ثالث شده است. شركتها هر كاری را انجام می دهند تا شما را در خرید كارتریج های جوهر اورجینال بطور مداوم حفظ كنند. تولید کنندگان میکروچیپ ها را درون کارتریج های خود نصب می کنند و برای جلوگیری از استفاده از جوهر شخص ثالث ، که اغلب ارزان قیمت تر هستند ، مرتباً به روزرسانی های سیستم عامل را صادر می کنند.

 

شرکت مهپارس سال ها تجربه خرید و آزمایش برند های کارتریج های جوهر افشان را دارد. برای چاپگر شما از بالاترین کیفیت کارتریج های جوهر چاپگر استفاده می کنیم. مشتریان ما بهترین ارزش را کسب می کنند و ما بهترین قیمت ها را عرضه می کنیم. بهترین کارتریج جوهر باید قابل اعتماد باشد و شامل بالاترین کیفیت جوهر باشد. در حالی که با تمام پشتیبانی هایی که برای به دست آوردن بهترین نتیجه از چاپگر خود دارید ، ارزش بسیار خوبی ارائه می دهیم.همه مشتریان بهترین کارتریج های جوهر افشان ارزان قیمت را با قیمت جوهر پایین بصورت آنلاین دریافت می کنند. مهم نیست که سفارش شما چقدر کوچک یا بزرگ باشد ، ما از تهیه مواد مصرفی چاپگر شما مفتخر هستیم.ما گزینه های تحویل سریع را در سراسر ایران با نرخ رقابتی ارائه می دهیم. سفارشات جوهر ما به تمام شهر های ایران از جمله تهران تحویل داده می شود. مشتریان با سفارش اول از تخفیفات زیادی بهره مند می شوند. این موضوع به شما  در خریدهای آینده کارتریج جوهر چاپگر سازگار کمک های زیادی می کند. خرید بعدی خود را حتی با ارزش بهتر انجام دهید. در اینترنت جوهر بهترین کارتریج های جوهر چاپگر سازگار و اصلی ، کارتریج های تونر لیزری ، کاغذ و لوازم اداری را با تحویل رایگان که از فروشگاه ما حمل می شود ، ارائه داده می شود.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
قرمز - آبی - زرد - مشکی
اورجینال / طرح اصلی درجه یک ( Grade A)
اورجینال
برند
EPSON
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم