جوهر مشکی اصلی پرینتر کانن CANON G1400

رنگ : مشکی

دستگاه های سازگار : 

G1000, G1100, G1400, G1900 G2000, G2100, G2400, G2900 G3000, G3100, G3400, G3900
ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


450,000 تومان (بدون مالیات)

دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

جوهر مشکی اورجینال چاپگر کانن CANON G1400 

جوهر چاپگر

بسیاری از جوهرهایی که خریداری می کنید هرگز حتی برای پرینت نیز مورد استفاده قرار نمی گیرند. طبق آمار های بدست آمده، بیش از نیمی از جوهرهایی که خریداری می کنید ممکن است در دوره های نگهداری برای تمیز کردن پرینت ها از بین بروند. پرینترهایی که از کارتریج های جوهر چند رنگ استفاده می کنند ، به محض تمام شدن یک رنگ ، حتی اگر رنگهای دیگر هنوز پر هستند ، کار را متوقف می کنند. در حالی که کارتریج ها به همان اندازه و قیمت یکسان هستند ، اما اغلب حاوی جوهر به مراتب کمتری نسبت به گذشته هستند. در چند سال گذشته جوهر چاپگر کانن در کارتریج های بسیاری از تولید کنندگان از 20 میل به حدود 5 میل کاهش یافته است . کارتریج های با اندازه 20 میل معمولی اغلب در بازار به فروش می رسند اما غالباً به عنوان کارتریج های فوق العاده بزرگ با حتی بیشتر پول فروخته می شوند. و برخی از کارتریج های جدید می توانند به اندازه 3 میلی لیتر جوهر در داخل داشته باشند. چاپگرهای لیزری جایگزین کمتری برای جوهر افشان دارند اما یک تصویر چاپی با کیفیت پایین تولید می کنند. اگرچه ، راه حل واقعی برای بسیاری از افراد ، خرید جوهر کانن کارآمد تر است. می دانید که این محصول می تواند مهندسی بهتری داشته باشد. آنها می توانند با مارکت پس زمینه ارتباط برقرار کنند و می دانید ، این ، در نهایت ، این برای مصرف کننده بد است ، زیرا قیمت آن گران است و برای محیط زیست بد است ، زیرا نیازی نیست که از این طریق ساخته شود.

خرید جوهر

جوهر آنلاین انتخاب گسترده ای از کارتریج های تونر سازگار برای چاپگرهای لیزری را ارائه می دهد. تونرهای ما با بهترین قیمت های آنلاین هستند. سهام آنلاین ما یکی از بهترین و بزرگترین تجهیزات تونر است و می تواند نیازهای شما را تأمین کند. کارتریج های تونر با طیف گسترده ای از دستگاه ها سازگار هستند. بهترین انتخاب را برای چاپگر خود به شما ارائه می دهیم. ما کارتریج های تونر واقعی ، تولیدی جدید و سازگار را برای پرینترهای HP با مناسب ترین قیمت جوهر کانن عرضه می کنیم. تعدادی از بهترین کارتریج های تونر سامسونگ برای چاپگرهای جدید و مدرن سامسونگ ارائه می شود به همراه طیف گسترده ای از سهام کارتریج های تونر Canon. در کنار برند های دیگر تونر از جمله کارتریج های تونر Epson ، OKI و Xerox. به علاوه موارد بسیاری دیگر به بازار عرضه می شود. با استفاده از یک متخصص صنعت کارتریج تونر ، ما یک سرویس همه جانبه ارائه می دهیم. به علاوه تحویل رایگان برای خرید جوهر بالای 500 هزار تومان مستقیماً به درب منزل شما. روز بعد تحویل کارتریج تونر با توجه به نیاز شما در دسترس است. کلیه کارتریج های تونر با کیفیت بالا با ضمانت 1 ساله ارائه می شوند. ما می توانیم منازل بزرگ ، کوچک یا خانگی ، تجاری و دفاتر را تأمین کنیم.

 مخزن جوهر

به مرور زمان ، استفاده از مخازن جوهر برای پرینت به طور کلی برابر با هزینه چاپ ارزانتر از استفاده از کارتریج های جوهر است. با این وجود برای تحقق این صرفه جویی در قیمت جوهر می تواند کمی طول بکشد ، زیرا هزینه پرینتر با مخزن جوهر تمایل دارد از پرینتر با کارتریج جوهر گران تر باشد. برای کسانی که هزینه کمی دارند ، سرمایه گذاری روی چاپگر با مخازن جوهر می تواند در دراز مدت هزینه کمتری برای چاپ شما داشته باشد. پر کردن مخازن جوهر در ابتدا می تواند کمی مشکل باشد ، اما با برخی تمرین ، باید بتوانید بر هنر تسلط داشته باشید. یک نکته مثبت در مورد چاپگرهای مخزن جوهر این است که جوهر از طریق لوله ای که از جنس استحکام است به چاپگر تحویل داده می شود ، به این معنی که خشک شدن جوهر هنگام استفاده از آن دشوارتر است. با این حال ، هنوز خشک شدن هد های چاپ امکان پذیر است.بحث مخزن جوهر در برابر کارتریج جوهر همان اندازه مخازن جوهر در چاپگرهای مخزن جوهر پیوسته است. حقیقت اینست که ، استنباط کنید که کدام یک از برندگان اصلی است ، زیرا هر نوع چاپگر دارای جوانب مثبت و منفی است. آنچه برای شما بهتر است به تعدادی از متغیرها بستگی دارد ، از جمله موارد مورد نیاز برای چاپگر ، پول مورد نظر برای هزینه کردن و میزان تلاش شما برای جایگزینی جوهر است.

فروشگاه اینترنتی مهپارس مفتخر است تمامی محصولات با کیفیت و اورجینال در زمینه ی مواد مصرفی چاپگر را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما مشتریان قرار دهد.

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
مشکی
برند
CANON
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم