جوهر قرمز روشن سابلیمیشن 100 سی سی اسکای اپسون SKY EPSON sublimation INK

رنگ : قرمز روشن

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


200,000 تومان (بدون مالیات)

دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

جوهر قرمز روشن سابلیمیشن 100 سی سی اسکای اپسون SKY EPSON sublimation INK

جوهر سابلیمیشن ماده ضروری برای چاپ سابلیمیشن است. اگر می خواهید مدت زمان بیشتری دوام داشته باشد و هزینه های اضافی را کاهش دهد ، دانستن چگونگی نگهداری مناسب آن بسیار مهم است. علاوه بر این ، ذخیره سازی مناسب جوهر سابلیمیشن رنگ همچنین باعث می شود که محصول در حین ذخیره خواص خود را از دست ندهد ، که در غیر این صورت می تواند بر کیفیت چاپ تأثیر بگذارد.

اگر عادت دارید به طور عمده به خرید جوهر سابلیمیشن بپردازید ، اما نمی دانید که چگونه آنها را ذخیره کنید محصولات جوهر خود را در بسته بندی اصلی نگه دارید 

نگهداری جوهر سابلیمیشن

بیشتر جوهرها بر پایه آب هستند. به این ترتیب ، اگر آنها را در نور آفتاب ذخیره کنید ، گرما می تواند باعث تبخیر آب شود و جوهر را چسبناک تر کند. استفاده از جوهرهای سابلیمیشن ضخیم می تواند به نازلهای هد چاپگر شما آسیب برساند ، در حالی که احتمالاً کیفیت چاپ نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.علاوه بر این ، انرژیهای ماوراء بنفش ناشی از نور خورشید همچنین می تواند باعث تجزیه شیمیایی مواد جوهر سابلیمیشن sky شود. این می تواند باعث از بین رفتن رنگ جوهر شود ، و باید جوهر خود را به موقع تعویض کنید.

ظرف جوهر سابلیمیشن

به شدت توصیه می شود که جوهرهای سابلیمیشن را در ظروف محکم هوا نگه دارید. در صورت قرار گرفتن در معرض هوا ، جوهر سابلیمیشن می تواند خشک شود ، که می تواند آنها را برای استفاده نامناسب کند.علاوه بر این ، باور کنید یا خیر ، اما قرار گرفتن در معرض هوا همچنین می تواند باعث رشد باکتری های خاصی در جوهر سابلیمیشن شما شود. این باکتری ها به طور طبیعی می توانند مواد جوهر را تخریب کنند.

نگه داشتن بسته بندی اصلی و استفاده از آن هنگام ذخیره جوهر سابلیمیشن رنگ ، ایده خوبی است ، اما اگر به اشتباه آن را دور ریخته اید ، می توانید جوهر را در بطری های پلاستیکی محکم نگه دارید. این بطری ها به راحتی در فروشگاه های محلی عرضه می شوند.اغلب برای صرفه جویی در قیمت جوهر سابلیمیشن ، برخی از افراد جوهر سابلیمیشن قدیمی را با یک دسته جدید مخلوط می کنند و آنها را در همان بطری ذخیره می کنند. این عمل باید اجتناب شود.

اول اینکه ، ممکن است جوهر قدیمی به تاریخ انقضا خود نزدیک شود و به همین ترتیب مخلوط کردن آن با یک جوهر جدید می تواند ماندگاری محصول را کاهش دهد.ثانیا ، اگر یک دسته قدیمی به حباب هوا یا باکتری آلوده باشد ، مخلوط کردن آن با دسته جدید جوهر نیز می تواند محصول دیگر را آلوده کند.

ذخیره سازی مناسب از جوهر سابلیمیشن را انجام دهید این امکان را به شما می دهد تا ضمن حفظ چاپ های با کیفیت ، از آنها برای مدت طولانی استفاده کنید.

تفاوت جوهر رنگی و سابلیمیشن

از جوهرهای رنگی و سابلیمیشن معمولاً در چاپ جوهر افشان استفاده می شود. بر خلاف آنچه بسیاری از مردم معتقدند ، تفاوت زیادی بین این دو خصوصا قیمت جوهر وجود دارد.در اینجا نگاهی به ویژگی های اصلی جوهرهای رنگی و سابلیمیشن می اندازیم:

جوهر رنگ

قبل از رسیدن به مزیت و مضرات استفاده از جوهر رنگ ، مهم است که درباره جوهر رنگی صحبت کنیم.جوهر رنگ ، جوهر استانداردی است که در چاپگرهای جوهر افشان استفاده می شود. این از آب و رنگ کننده ساخته شده است. رنگ کننده به رنگ جوهر می دهد.

جوهر سابلیمیشن 

جوهر تسابلیمیشن ، رنگی است که از طریق گرما و فشار روی وسایل خاص مانند تی شرت ، لیوان ، پلاک ، ساحل و غیره چاپ می شود. گرما و فشار به بدون تبدیل شدن به مایع ، رنگ را به حالت گاز تبدیل می کنند.

جوهر سابلیمیشن از جوهر با کیفیت بالا و ضد آب است. جوهر به دلیل درجه حرارت بالا لک نمی خورد. علاوه بر این ، جوهر سابلیمیشن بیشتر از جوهرهای دیگر طول می کشد.

از آنجایی که جوهر مبتنی بر رنگ است ، رنگ به بخشی از محصول تبدیل می شود. جوهر سابلیمیشن از دقت و کارایی بیشتری در چاپ برخوردار است و نتایج خیره کننده ای را ارائه می دهد. محصولات تصفیه شده باعث شکستگی ، لایه برداری یا شستشو نمی شوند.جوهر سابلیمیشن برای چاپ منسوجات یا موارد شخصی سازی شده یا تبلیغاتی استفاده می شود. با این حال ، خرید جوهر را می توان روی مواد خاص ، مانند بسترهای پلی استر و روکش پلی استر استفاده کرد. مواد دیگر مانند پنبه در هنگام چاپ مقاومت در برابر حرارت را تحمل نمی کنند.

فروشگاه اینترنتی مهپارس جوهر های سابلیمیشن با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
قرمز روشن
برند
SKY
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم