جوهر پلاتر آبي 1 ليتري بیسف اچ پي BISF HP T770 T610 T790 T795

جوهر پلاتر آبي 1 ليتري بیسف اچ پي BISF HP T770 T610 T790 T795

رنگ : آبی

دستگاه های سازگار : 

T610- T620- T770- T790- T1100- T1120- T1200- T1300- T2300-T795

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


تماس بگیرید

ناموجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

جوهر پلاتر آبی 1 ليتري بیسف اچ پي BISF HP T770 T610 T790 T795

دانستن اینکه به فناوری چاپ ویژه احتیاج دارید می تواند بسیار مهم باشد. نه تنها باید دقیقاً از چه نوع پرینتری استفاده کنید ، بلکه باید آنچه را که برای چاپگر لازم دارید را شناسایی کنید. برای شروع کار در درک نیازهای چاپی ، به دنبال چاپگرهای پلاتر هستیم تا به شما در خرید جوهر پلاتر کمک کند تا بفهمید در چه مشاغلی می توانند به بهترین وجه خدمت کنند ، چرا یک چاپگر ویژه می تواند کمک کند و گزینه های امروز شما در بازار چیست.برای شروع کار در درک نیازهای چاپی ، به دنبال چاپگرهای پلاتر هستیم تا به شما کمک کند تا بفهمید در چه مشاغلی می توانند به بهترین وجه خدمت کنند ، چرا یک چاپگر ویژه می تواند کمک کند و گزینه های امروز شما در بازار چیست.

پلاترهای جوهر افشان

پلاترهای جوهر افشان رایج ترین فن آوری هستند زیرا ارزان تر بوده و قیمت جوهر پلاتر مناسبی دارند و قابلیت رنگ دارند که طی چند سال گذشته بسیار زیاد شده اند و می توانید برای نیازهای خاص خود راه حلی تهیه کنید. پلاتر هایی وجود دارد که اگر به راحتی نقشه سیاه و سفید را بکشید و یا اگر رنگی می خواهید ، بسته به اینکه به رنگ خط و سرعت نیاز دارید یا نیاز به چاپ رنگهای کامل یا عکس نیاز دارید ، چند مسیر وجود دارد.

تکنولوژی چاپگرهای جوهرافشان

چاپگرهای جوهر افشان فنی به طور کلی از یک سیستم جوهر سه رنگ برای چاپ رنگ برخوردار هستند و بسیاری نیز مانند چاپگرهای فنی دارای چندین نوع جوهر سیاه و کارتریج برای اداره اسناد هستند که خطوط سیاه در تصاویر برجسته است. این چاپگرها ، در حالی که خرید جوهر آنها مناسب است ، برای نمایش رنگ ساده طراحی شده اند. اتصال یک اسکنر با یک پرینتر می تواند به شما امکان استفاده از کپی رنگی با نرم افزار مناسب را بدهد. در صورت تمایل با ما تماس تلفنی رایگان بگیرید و نیازهای خود را به ما ارائه دهید و ما می توانیم راه حل هایی را ارائه دهیم که بهترین ارزش برای سرمایه گذاری شما باشد.

جوهر پلاتر جوهرافشان

پلاترهای جوهر افشان به خوبی می توانند در جامعه گرافیک و همچنین جامعه فنی مناسب باشند. سرعت دو طبقه بندی هنگام چاپ تصاویر کامل رنگی بسیار مشابه است ، اما تفاوت های بسیار مشخصی وجود دارد. به طور کلی ، در جایی که یک چاپگر فنی با هر نقطه ای از 4 تا 6 نوع جوهر اجرا شود ، چاپگرهای گرافیکی در هر جایی از 8 تا 12 مخزن جوهر مختلف قرار دارند. افزودن رنگ اضافی ، پرینتر رنگی گسترده تری نسبت به چاپگر گرافیکی می دهد. علاوه بر این ، چاپگرهای گرافیکی بر خلاف دو یا سه جوهر مشکی که چاپگرهای فنی با آنها کار می کنند با یک جوهر مشکی کار می کنند. تفاوت بزرگ دیگر این است که چاپگرهای گرافیکی معمولاً با مجموعه جوهرهای رنگی کار می کنند که بعنوان یک چاپگر فنی ترکیبی از جوهر پلاتر hp و رنگی یا همه رنگ های مستقر در آن را اجرا می کنند. این امر به چاپ از گرافیکها ماندگاری و ویژگی های سریع رنگی بیشتری می بخشد.

چاپگرهای گرافیکی نیز به منظور توزیع یکنواخت تر جریان جوهر از رنگهای اضافی ، دارای یک چاپگر اضافی نیز هستند. این چاپگرها گاهی با نوعی برنامه رنگی RIP همراه هستند ، یا در غیر اینصورت گزینه ای برای خرید RIP رنگی خواهند داشت. این یک انتخاب عالی برای کارهای گرافیک و قیمت جوهر آن بسیار مناسب است. با ما تماس بگیرید و ما می توانیم بهترین  جوهر را متناسب با نیازهای فردی شما پیشنهاد کنیم.

پلاتر LED

تقریباً هر شغلی که در محیط خود داشته باشد ، دارای یک نقشه کش جوهر افشان است ، اما در بعضی مقاطع ممکن است یک پلاتر LED به معنای مالی بیفزاید. فناوری ال ای دی فقط سیاه و سفید است اما چندین برابر سریعتر از جوهر افشان است و مواد مصرفی هزینه کمتری دارند. اگر در حال برون سپاری از خدمات تولید مثل خود هستید ، ممکن است بخواهید به دنبال اضافه کردن یک LED برای صرفه جویی در هزینه باشید. محصولات در اینجا از طرح ریزی چاپ در اندازه 4 "D" در دقیقه تا 22 "D" در دقیقه که در آن بیشتر جوهر افشان کمتر از یک است ، می باشد. در اینجا خدمات بیشتر به یک موضوع تبدیل می شوند بنابراین با ما تماس بگیرید و ما می توانیم به شما در محصولات کمک کنیم.

فروشگاه اینترنتی مهپارس با کیفیت ترین جوهرهای پلاتر را در اختیار شما مشتریان قرار می دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
آبی
برند
BISF
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم