کارتریج آبی پرینتر سامسونگ SAMSUNG CLP-510

رنگ : آبی

کارکرد : 5000 برگ

پرینترهای سازگار :  Samsung CLP-510, 510N

همراه با گارانتی

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


0 تومان (بدون مالیات)

دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

کارتریج سامسونگ

شاید در مورد چاپگرها و تونرها و کارتریج های جوهر افشان و خیلی چیزهای دیگر چیزهای زیادی شنیده باشید ، اما شاید واقعاً هرگز نمی دانید که مردم وقتی در مورد پر کردن کارتریج صحبت می کنند در مورد چه چیزی صحبت می کنند. آنچه که هست ، هنگامی اتفاق می افتد که یکی از کارتریج های خالی جوهر خود را بردارید و به جای اینکه آن قدیمی را درون سطل آشغال بیندازید و به دنبال کارتریج جدیدی بروید ، کارتریج جوهر قدیمی را دوباره پر کنید.برای کشیدن جوهر از سرنگی که همراه کیت ارائه شده استفاده کنید و از آن برای پر کردن مجدد کارتریج ها استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که همزمان بیش از یک رنگ استفاده نکنید زیرا این کار باعث خراب شدن کارها می شود. قبل از شروع استفاده از جوهر رنگی متفاوت ، باید سرنگ را به درستی بشویید. تمیز کردن سرنگ باید به درستی انجام شود و باید اجازه داده شود قبل از استفاده از رنگ دیگر کاملا خشک شود. اگر نمی توانید زمان کافی را برای تمیز کردن کارکرده اختصاص دهید ، بهتر است از سرنگ دیگری استفاده کنید. آلودگی متقاطع رنگها ایده آل نخواهد بود. قبل از شروع استفاده از چاپگر باید اطمینان حاصل کنید که فشار کارتریج تثبیت می شود. قبل از شروع استفاده باید مدتی به آن بدهید ، بنابراین نگه داشتن کارتریج به مدت یک شب در چاپگر به شما کمک می کند. متناوباً می توانید آن را از صبح تا بعدازظهر در آنجا بگذارید تا به همان هدف برسید.

پرینتر سامسونگ

شما می خواهید مطمئن شوید که از ایجاد آشفتگی جلوگیری می کنید و این بدان معنی است که شما باید مکانی مناسب برای کار پیدا کنید. اگر مراقب نباشید ، می توانید بسیاری از مشکلات را ایجاد کنید که نیاز به صرف زمان زیادی برای تمیز کردن دارد. معمولاً سینک مکان مناسبی برای انجام این کار است زیرا می توان هرگونه نشتی را جمع کرد. شما نمی خواهید در چاپگر خود ظرفیتی ایجاد کنید و باعث ریختن همه جای آن شود بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که هیچ جوابی در حال چکیدن نیست. برای بررسی چکیدن قطره می توانید کارتریج را وارونه نگه دارید تا ببینید آیا جوهر خارج می شود. فقط در این صورت است که باید آن را دوباره در چاپگر قرار دهید و شروع به استفاده از آن کنید.بنابراین ما همچنین یک محدوده با کیفیت کارتریج آبی 510 سامسونگ داریم. تونرهای سازگار سامسونگ ما ضمن صرفه جویی در مصرف تونر اصلی سامسونگ ، در عین حال به محیط زیست کمک می کنند.  این باعث می شود که با کارتریج آبی پرینتر 510 شما یک گزینه ترجیحی برای یک دفتر کار کوچک یا یک گروه کاری داشته باشید.

تونر لیزری سامسونگ

کارتریج تونر مشکی سازگار  به طور خاص برای استفاده در چاپگر سامسونگ طراحی شده است. وقتی این تونر  را برای سامسونگ بصورت آنلاین در مهپارس خریداری می کنید کار شما راحت میشود. در واقع ، خرید کارتریج آبی پرینتر 510 آسان است و به شما تونر بیشتری نسبت به نوع اصلی می دهد. این کارتریج تونر سامسونگ بسیار عالی کار می کند و نصب آن روی چاپگر سازگار  بسیار آسان است. بعلاوه ، بسیاری از کارتریج های جوهر افشان سازگار یا کارتریج های تونر حاوی  چند برابر مقدار جوهر یا تونر موجود در کارتریج های جوهر افشان اصلی هستند. 

صرف نظر از نقض حق ثبت اختراع سامسونگ ، تونرهای غیر اصلی ممکن است چاپ کم کیفیت تولید کنند و منجر به مشکلات مختلف چاپگر مانند سر و صدای زیاد و خرابی سخت افزار شود. ضمانت سامسونگ خسارات مربوط به چاپگرهایی را که به دلیل اثرات تونر غیر اصلی خراب می شوند ، پوشش نمی دهد. بنابراین ، سامسونگ در حال انجام اقداماتی برای جلوگیری از چنین مشکلاتی برای مشتریان است.

همانطور که در بالا ذکر شد ، انتخاب تجهیزات شما به نیاز تجارت شما بستگی دارد ، همچنین نرم افزار طراحی نیز بستگی دارد. ممکن است برای طراحی های گرافیکی مانند طرح سه بعدی به یک برنامه ساده برای طراحی و اسناد بدون عارضه تا نرم افزار پیچیده طراحی نیاز داشته باشید.اولین کاری که باید انجام دهید جستجوی دستورالعمل های مربوط به مدل چاپگر خاص خود در مورد نحوه مدیریت گیر کردن کاغذ و صرفه جویی در قیمت کارتریج آبی پرینتر 510 است. اول از همه ، شما باید بدانید که در واقع دو نوع لوازم کارتریج و لیزر وجود دارد که برای شما در بازار موجود است. اینها کارتریج های جوهر افشان کاملاً جدید و تونرهای لیزری پرشده هستند. هر دو از نظر قیمت و کیفیت تفاوت دارند. به عنوان مثال ، کیفیت کارتریج های جوهر قابل شارژ یا تونرهای پر شده از کیفیت کمتری نسبت به کارتریج های مارک دار برخوردار هستند. بعلاوه ، ذکر شده است که کارتریجهای پرشده در هنگام ریختن داخل دستگاه به چاپگر شما آسیب می رسانند.برای شناسایی منابع کارتریج چاپگر ، باید یک تحقیق در بازار انجام دهید. لازم است از مسدود شدن کارتریج جلوگیری شود و بهترین راه این است که قبل از خالی شدن کامل آن را دوباره پر کنید. شما باید مرتباً سطح جوهر آن را بررسی کنید تا فرصت ایده آل برای انجام دوباره پر کردن را از دست ندهید. این کار باید هر بار قبل از شروع دوباره پر کردن انجام شود. در نهایت روش دوباره پر کردن ارزان تر خواهد شد زیرا مجبور نیستید همیشه کارتریج جدید بخرید. همچنین برای محیط زیست مفید خواهد بود زیرا تعداد کارتریج های دست دوم برای دفع کاهش می یابد. این باعث می شود که دوباره پر کردن به عنوان یک روش قابل تأمل باشد.

سایت مهپارس کارتریج های لیزری سامسونگ را با قیمت مناسب در خدمت شما میگذارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

کارکرد
5000 برگ
نوع
لیزری
رنگ
آبی
کد فنی
CLP-510D5C
دستگاه های سازگار
Samsung CLP-510, 510N
گارانتی
تعویض
قابلیت شارژ
دارد
برند
Samsung
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم