پایه تخته شاسی عکاسی

* پایه تخته شاسی عکاسی کاملا چوبی

* طراحی اختصاصی از مهپارس مناسب برای استفاده تخته شاسی روی میز

* طراحی را بر پایه: 

1)استحکام و دوام پایه2)پایه جلو تابلو و تصویر را اشغال نکند 3)مقرون به صرفه اقتصادی

* قابل استفاده برای تمام ابعاد *

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


8,000 تومان (بدون مالیات)

دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

پایه تخته شاسی

اگر می خواهید چاپ های عکاسی زیبا و با کیفیت ایجاد کنید در اینجا چگونگی چاپ تصاویر پیشرفته ای که مشتری هایشان می توانند برای نسلهای مختلف گرامی داشته باشند ، آورده شده است.به نظر می رسد ایجاد چاپ های حرفه ای بسیار پیچیده یا کار بسیار زیاد باشد .اول از همه ، بیایید اطمینان حاصل کنیم که همه ما در چاپ حرفه ای در یک صفحه هستیم. چاپ دیجیتال شامل گرفتن پرونده های دیجیتال و تبدیل آنها به چاپ های فیزیکی است. این چیز جدیدی نیست ، فقط یک فرایند متفاوت است. وقتی چیز زیبایی ایجاد کردید ، می خواهید آن را روی تخته شاسی چاپ و با استفاده از پایه تخته شاسی آن را نگه دارید. وجود چاپهای حرفه ای در معرض دید دیگران ، کار شما را راحت تر می بینند و تحسین می کنند. ارائه چاپ های حرفه ای به مشتریان می تواند یک بازی واقعی باشد. من آن را بارها و بارها دیده ام. بزرگترین اعتراضی که می خواهید با آن روبرو شوید این است که مشتریان شما فقط رقمی می خواهند. ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم. این یک دنیای دیجیتال است ، اما چاپهای فیزیکی هنوز هم مزایای بسیاری نسبت به عکاسی دیجیتال دارند و شما باید این را برای مشتریان خود روشن کنید.برخی از عکاسان حرفه ای ممکن است چاپ را از خانه انتخاب کنند. آنها از قبل تجهیزات لازم را دارند و روند کار را درک می کنند.برخی از شما قادر به چاپ از خانه و بدون صرف هزینه خواهید بود. لطفاً بدانید که اگرچه همه افراد قادر به چاپ در خانه هستند ، این بدان معنی نیست که کیفیت چاپ یکسان خواهد بود. کیفیت چاپ بسته به چاپگر ، کاغذ و پردازش پرونده دیجیتال شما متفاوت خواهد بود.برای چاپ روی تخته شاسی در خانه به چند مورد از جمله خرید پایه تخته شاسی نیاز دارید. اول ، البته ، شما به چاپگر نیاز دارید. با این کار ، شما به جوهر و کاغذ نیاز خواهید داشت. برای بعضی ها شاید همین باشد. برخی چاپگرها وجود دارند که می توانند به تلفن متصل شوند یا دارای شکاف کارت حافظه هستند.برای اکثر افراد ، شما برای اتصال به چاپگر ، معمولاً به رایانه ، به نوعی رابط نیاز دارید. در آن رایانه ، با چاپگر تعامل خواهید کرد و فایلی را که باید چاپ شود ارسال می کنید. بیشتر رایانه ها دارای نرم افزار داخلی هستند که می توانند از پس این کار برآیند.

مزایا چاپ در منزل

همین که اصول را فهمید و شروع به کار کرد ، چاپ در خانه مزایای زیادی دارد ، مانند پس انداز پول ، کنترل بیشتر ، عکس گرفتن سریعتر و دیدن فوری نتایج.همیشه پس انداز کردن هر زمان که می توانید خوب است. چاپ در خانه می تواند ارزان تر از سفارش از یک شرکت باشد. قیمت پایه تخته شاسی از یک شرکت به شرکت دیگر متفاوت است هزینه چاپ در خانه بسته به چاپگری که استفاده می کنید و کاغذ بسیار متفاوت خواهد بود ، اما با این وجود می توانیم ایده کلی درباره هزینه آن را بدست آوریم. آیا شما نوعی خلاق هستید که می خواهد بر همه جزئیات کنترل داشته باشد؟ اگر در خانه چاپ می کنید ، می توانید به صورت نقطه ای در نوردهی ، وضوح و تعادل رنگ تصویر تغییراتی ایجاد کنید. با این حال ، وقتی از طریق آزمایشگاه چاپ می کنید ، از این کنترل صرف نظر می کنید.یک نکته مهم که باید در نظر بگیرید این است که آیا چاپ عکس از خانه ارزش وقت و تلاش شما را دارد. آیا تمام مزایای ذکر شده در بالا چند ساعت از وقت شما را برای کشف مسائل ، تنظیم امور و طی مراحل می ارزد؟ یا بهتر است آن را به یک چاپگر حرفه ای ارسال کنید؟

جوهر برای چاپ

یکی دیگر از مواردی که باید درباره جوهر بدانید مهم است این است که از چاپگر به چاپگر دیگر متفاوت است - درست مانند دوربین های مختلف عکس های متفاوت را ایجاد می کنند. اگر از چاپگرهای مختلف استفاده می کنید ، باید تنظیمات منحصر به فردی را برای هر یک انجام دهید. این معمولاً شامل تغییر میزان نوردهی ، تعادل رنگ سفید و کنتراست است.همه جوهرها یکسان نیستند و مهم این است که جوهر مناسب برای آنچه می خواهید به انجام برسانید.رنگ رایج ترین نوع جوهر است. ارزان ترند و رنگ های روشن و زنده ایجاد می کنند. یک نقطه ضعف این است که رنگ ها با گذشت زمان محو می شوند.

سایت مهپارس تخته شاسی های عکس با کیفیتی را به همراه پایه در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم