کاغذ A4 سل پرینت بسته 500 عددی

رنگ : سفید

جنس : تحریر

گرماژ هر مترمربع : 80 گرم

تعداد : 500 عدد

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


0 تومان (بدون مالیات)

دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

کاغذ A4

کاغذ سل پرینت

انتخاب کاغذ مناسب برای پروژه چاپی خود می تواند طاقت فرسا باشد. همه افراد سالها تجربه کار با کاغذهایی را که ما انجام می دهیم ندارند. با معرفی مختصری از اندازه کاغذ به ما کمک کنید.اولین چیزی که باید بدانید این است که هر یک از اندازه های کاغذ ذکر شده در زیر دقیقاً به نصف اندازه فوق تقسیم می شوند.با استفاده از یک کاغذ استاندارد از چاپگر خود (A4) و استفاده از آن به عنوان نقطه شروع ، می توانید از این قانون به عنوان راهنمای اندازه استفاده کنید تا نمای تصویری خوبی از اندازه های دیگر داشته باشید. 2 قطعه کاغذ A4 را کنار هم قرار دهید تا اندازه یک ورق A3 را ببینید و A4 را از وسط تا کنید تا ببینید شکل A5 چگونه است.

امروزه در هر ارگان وسازمان و اداره ای از ضروری ترین لوازم به شمار می رود. کاغذ A4 سل پرینت جزو با کیفیت ترین کاغذها در بازار است که نه تنها نوشته های شمارا تمیز و واضح نشان می دهد بلکه برای کپی و پرینت و فکس نیز مناسب بوده و دانش آموزان می توانند از آن استفاده های زیادی بکنند.این محصول دارای 500 برگ کاغذ است که با این تعداد در بسته ذخیره ی کاغذ به مقدار کافی خواهد بود . طول این کاغذ 29.7 سانتی متر و عرض آن 21 سانتی متر بوده که ابعاد مورد نظر برای کاغذ A4 است و وزن یک متر مربع از آن 80 گرم و وزن کل بسته نبدی 2.5 کیلوگرم است. 

شرط می بندیم که در دفتر کار شما A4 و در چاپگر  پر از یادداشت ها در جایی روی میز شما وجود داشته باشد. اگر با قالب های کاغذی آشنا باشید ، احتمالاً حدس زده اید که در مورد کاغذ چاپگر و دفترچه یادداشت صحبت می کنیم.لیست قالب های کاغذی طولانی است و صادقانه بگویم خیلی جالب نیست. همه چیز در مورد اعداد است! در این پست ما می خواهیم آن را به صورت عملی تر و امیدواریم که در یک قالب مفید ارائه دهیم. مطمئناً ، ما در مورد اندازه کاغذ صحبت خواهیم کرد ، اما همچنین بیشترین کاربردهای آنها را بررسی خواهیم کرد: پوستر ، جزوه ، بروشور ، کارت پستال ، کتاب ، کارت ویزیت و موارد دیگر.طبق استاندارد ، قالب ها با تقسیم یک صفحه اولیه بدون باقی گذاشتن مواد زائد ، تولید می شوند. در سری A ، متداول ترین ، این جد بزرگ ورق A0 است ، که می تواند با جمع و برش ، سایر فرمت های این مجموعه را ایجاد کند. چگونه تا می شود؟ ما در اینجا توضیحی نمی دهیم ، زیرا در این صورت اوضاع واقعاً کسل کننده خواهد شد.قالب A5 نیز به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. ما این مقاله را با گفتن اینکه دفترچه یادداشت A5 روی میز شما وجود دارد ، شروع کردیم. A5 در واقع قالب مناسبی برای نوت بوک ها است: نسبت به A4 حجم کمتری دارد ، برای یادداشت برداری کاربردی است و فضای زیادی در کوله پشتی اشغال نمی کند. به همین دلیل ، خرید کاغذ A4 سل پرینت می تواند برای چاپ کتاب و همچنین مجلات ، جزوات و بروشورها نیز عالی باشد.

با این کیفیت و ویژگی ها و با توجه به به صرفه بودن قیمت کاغذ A4 سل پرینت کاملا مناسب بوده و مقرون به صرفه خواهد بود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی مهپارس سفارش دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
80 گرم
گارانتی
تست سلامت مهپارس
برند
CELL PRINT
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم