کارتریج پرینتر HP 6500 سایز XL ست چهار رنگ

مدل : HP 920XL Pack
رنگ : زرد | آبی | قرمز | مشکی
دستگاه های سازگار :
6000- 6500-6500A- 7000- 7500A
نوع کارتریج : جوهرافشان
میانگین صفحات چاپ شده : مشکی : 1000 برگ | رنگی : 850 برگ

گارانتی تعویض بی قید و شرط 

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


2,400,000 تومان (بدون مالیات)

دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

کارتریج جوهرافشان HP

چاپگرهای جوهر افشان امروز بیش از چاپ کار می کنند. امروزه مدل های چاپگر جوهر افشان چند منظوره پیشرفته از نظر فنی می توانند همه کارها را انجام دهند ، از چاپ گرفته تا اسکن گرفته تا کپی و فکس. مجموعه HP OfficeJet نمونه ایده آل برای بدست آوردن بهترین ارزش برای پول است. چاپگرهای HP OfficeJet با کارتریج های جوهر افشان OfficeJet کار می کنند که برای پایین نگه داشتن هزینه بسیار مناسب هستند (در صورت اتمام شما فقط باید یک رنگ را تغییر دهید ، نه کل کارتریج جوهر). این به بالا نگه داشتن سطح کارایی و پایین بودن هزینه چاپ کمک می کند.

پرینتر اچ پی

اگر متوجه شدید که در هر صفحه هزینه زیادی خرج می کنید و می خواهید هزینه ها را کاهش دهید ، یکی از راه ها این است که کمتر چاپ کنید اما اگر این گزینه نیست ، خرید تونر سازگار یا دوباره تولید شده برای چاپگر خود را در نظر بگیرید. اگر در مورد تست عملکرد تردید دارید ، آن را با استفاده از همان روش بالا انجام دهید و ممکن است از نتایج به طور شگفت انگیزی متعجب شوید.تونرهایی به رنگ مشکی و رنگهای دیگر وجود دارد. چه کارتریج هایی برای خود بخواهید و چه برای کار خود ، خرید آنلاین راهی برای شماست. شما چیزهای بیشتری برای از دست دادن دارید.بنابراین ما همچنین یک محدوده با کیفیت کارتریج hp 920 داریم. تونرهای سازگار سامسونگ ما ضمن صرفه جویی در مصرف تونر اصلی سامسونگ ، در عین حال به محیط زیست کمک می کنند.  این باعث می شود که با کارتریج پرینتر hp 6500 شما یک گزینه ترجیحی برای یک دفتر کار کوچک یا یک گروه کاری داشته باشید.

تونر لیزری hp

کارتریج تونر مشکی سازگار  به طور خاص برای استفاده در چاپگر سامسونگ طراحی شده است. وقتی این تونر  را برای سامسونگ بصورت آنلاین در مهپارس خریداری می کنید کار شما راحت میشود. در واقع ، خرید کارتریج پرینتر hp 6500 آسان است و به شما تونر بیشتری نسبت به نوع اصلی می دهد. این کارتریج تونر سامسونگ بسیار عالی کار می کند و نصب آن روی چاپگر سازگار  بسیار آسان است. بعلاوه ، بسیاری از کارتریج های جوهر افشان سازگار یا کارتریج های تونر حاوی  چند برابر مقدار جوهر یا تونر موجود در کارتریج های جوهر افشان اصلی هستند. 

همراه با هشدارهای جدی در مورد آسیب احتمالی به چاپگر شما یا نفی ضمانت تولید کننده چاپگر ، شرکت های چاپگر شما را متقاعد می کنند که فقط باید کارتریج های چاپگر OEM را خریداری کنید. درصورتی که بخواهید نیمی از قیمت چاپگر را هنگام خرید کارتریج جوهر افشان پرداخت نکنید ، برخی از تحقیقات شخصی خود را درباره گزینه های OEM و جایگزینی که دریافت کرده اید انجام دهید.همانطور که در بالا ذکر شد ، انتخاب تجهیزات شما به نیاز تجارت شما بستگی دارد ، همچنین نرم افزار طراحی نیز بستگی دارد. ممکن است برای طراحی های گرافیکی مانند طرح سه بعدی به یک برنامه ساده برای طراحی و اسناد بدون عارضه تا نرم افزار پیچیده طراحی نیاز داشته باشید.اولین کاری که باید انجام دهید جستجوی دستورالعمل های مربوط به مدل چاپگر خاص خود در مورد نحوه مدیریت گیر کردن کاغذ و صرفه جویی در قیمت کارتریج پرینتر hp 6500 است. اول از همه ، شما باید بدانید که در واقع دو نوع لوازم کارتریج و لیزر وجود دارد که برای شما در بازار موجود است. اینها کارتریج های جوهر افشان کاملاً جدید و تونرهای لیزری پرشده هستند. هر دو از نظر قیمت و کیفیت تفاوت دارند. بازیافت یک روش عالی برای کاهش فشار بر روی محیط زیست ما است و یک روش عالی برای انجام تلاش ما برای حفظ دنیایی است که در آن زندگی می کنیم. اکنون می توانید با بازیافت کارتریج های تونر کار خود را برای محیط زیست انجام دهید. به این ترتیب هر زمان که از کارتریج خود استفاده می کنید تأثیر کمتری روی محیط خواهید داشت. به خصوص برای افرادی که از کارتریج های تونر برای چاپ تعداد زیادی اسناد و مواد استفاده می کنند بسیار مهم است.

با درگیر شدن در یک برنامه بازیافت می توانید درگیر بازیافت شوید. می توانید تمام کارتریج های استفاده شده خود را برای بازیافت ارسال کنید. نکته مهم این است که شما می توانید هر نوع کارتریج را از مارک های مختلف بازیافت کنید. همچنین می توانید یک خرده فروشی کارتریج تونر پیدا کنید که بخشی از یک برنامه بازیافت باشد.

هنگامی که در مورد بازیافت و نحوه کار آن مطلع شدید ، وقت آن است که اقدامی انجام دهید. شما باید تمام کارتریج های قدیمی خود را که استفاده شده جمع کرده و برای بازیافت ارسال کنید. بنابراین کارتریج های تونر چاپگر مورد استفاده خود را نگه دارید و آنها را برای بازیافت ارسال کنید و برای نجات محیط زیست تلاش خود را انجام دهید.

سایت مهپارس کارتریج های لیزری سامسونگ را با قیمت مناسب در خدمت شما میگذارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
مشکی ، آبی (Cyan)، قرمز (Magenta) و زرد (Yellow)
دستگاه های سازگار
6000- 6500-6500A- 7000- 7500A
گارانتی
تعویض
برند
HP
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم