کارتریج آبی پرینتر کانن CANON LBP654

رنگ : آبی

کارکرد: 2300 برگ  

پرینترهای سازگار : 

،CANON MF735CDW ، CANON MF733CDW ، CANON MF731CDW ،CANON LBP654 

 همراه با گارانتی

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


460,000 تومان (بدون مالیات)

دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

تمیز کردن پرینتر 

با مراقبت و نگهداری مناسب می توانید از تعمیرات خودداری کرده و یا تعمیر جدیدی خریداری کنید.چاپگر شما تمام روشهای صامت مورد نیاز شما را به شما تغذیه می کند. و شما ، بدون اینکه بدانید از کجا شروع کنید ، وقتی چاپگر چاپ نمی کند ، می توانید ناامید شوید.یادگیری نحوه عیب یابی می تواند نجات دهنده نجات باشد چه شما در حال اداره مشاغل ، کارمندان یا دانش آموزان هستید. مشکلات چاپگر واقعیت زندگی است که در اطراف دفتر و خانه اتفاق می افتد ، خواه پشتیبانی فنی داشته باشید یا نه ، عیب یابی می تواند به شما کمک کند تا آن کاغذ را به راحتی از بین ببرید.

وضوح تصویر

حداقل ، وضوح تصویر 300 پیکسل در هر اینچ است. برای اهدافی مانند برند و آگاهی از کسب و کار ، به دلیل نتیجه مناسب آن ، چاپ با  در چنین وضوح تقریباً ضروری است.کارتریج آبی 046 کانن هدر دادن کاغذ و جوهر در چاپ پرونده های لوکس را متوقف کنید ، بعداً متوجه می شوید که باعث قطع آن نمی شود.طرح ها ، تصاویر و عکسهای مهم را از مهمترین فایل موجود چاپ کنید. ذخیره و چاپ تصاویر از یک فایل با وضوح نسبتاً کم ، یک اشتباه رایج است ، زیرا در صفحه نمایش کافی به نظر می رسد و باعث صرفه جویی در فضا می شود.با این حال ، هنگام بزرگنمایی عکس ، جزئیات آن به راحتی سقوط می کند. اینها راهی برای دستیابی به کیفیت عالی چاپ با استفاده از کارتریج لیزری کانن هستند.استفاده از قالب تصویر مناسب نیز کمک می کند.

انتخاب کاغذ

کاغذ معمولی بهترین گزینه برای اسناد رنگی نیست. تیرگی و خونریزی رنگی از موضوعات متداول مربوط به کیفیت است ، به ویژه در کاغذهای پیوند لایه ای از فیلمبرای کارت های کسب و کار حاوی گرافیک ، کاغذ مات استوک بهترین گزینه است زیرا چاپ را به میزان زیادی جذب می کند و از آن حال و هوای حرفه ای برخوردار است.در همین حال ، از نظر بسیاری ، کاغذ عکس مات بهترین کاغذ برای چاپ است. اما تقریباً برای چاپ فقط عکس است.وقتی نوبت به چاپ تجاری و تفریحی می رسد ، خرید کارتریج آبی  پرینتر LBP654 اغلب جایگزین بهتری است. این چاپ به طور قابل توجهی بهتر تولید می شود ، احساس جمع و جور بودن و برای آگهی ها ، منوها ، جزوات ، کارت پستال و غیره مناسب است.هنوز هم بهتر است به بهترین مقاله برای کار با پیشنهادات مارک چاپگر خود عمل کنید.برای بهترین چاپ ها ، باید چاپگر خود را از طریق انتخاب مناسب در تنظیم نوع کاغذ ، از کاغذی که با آن سرو کار دارد مطلع کنید.کارتریج آبی  پرینتر LBP654 به خوبی به شما کمک میکند.

رسیدگی به پرینتر

این تصور رایج است که جوهر تمام می شود یا کاملاً خالی می شود فقط یک برخورد معمول است.اما اغلب جوهر چاپ نمی شود زیرا نازل های آنها مسدود است. این واقعیت ناخوشایند چاپگرهای جوهر افشان است. این امر معمولاً به دلیل دمای منطقه ایجاد می شود. رطوبت کم یکی از عواملی است که باعث گرفتگی نازل می شود. با نصب یک دستگاه رطوبت ساز در محلی که چاپگر شما وجود دارد ، می توانید از این امر جلوگیری کنید.بنابراین ، داشتن یک چاپگر تمیز در طول عمر آن تأثیر دارد و می تواند در طولانی مدت در هزینه های شما صرفه جویی کند. متناوباً  مشتریان یا کارمندان ممکن است با چاپهای یکبار مصرف قابل بازیافت احساس راحتی بیشتری کنند.هر آنچه برای کمک به راه اندازی مجدد کسب و کار خود نیاز دارید ، چاپ می تواند در طول مسیر از شما پشتیبانی کند و به مشتریان و تجارت شما کمک کند تا به جلو حرکت کنند. اکنون مهپارس را بررسی کنید و از حمل و نقل در همان روز لذت ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

کارکرد
2300 برگ
نوع
لیزری
رنگ
آبی
کد فنی
046
دستگاه های سازگار
،CANON MF735CDW ، CANON MF733CDW ، CANON MF731CDW ،CANON 654CX MF734cdw
گارانتی
دارد
قابلیت شارژ
دارد
برند
Canon
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم