پرینتر لیزری اچ پی HP P2035

برند : HP

رنگ : سیاه سفید

کاربری : تک کاره

سایز کاغذ : A4

کارکرد کارتریج : 2500 برگ

مدل کارتریج : hp 05a

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


تماس بگیرید

ناموجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

پرینتر HP laserjet P2035

دامنه چاپگر تجاری HP از نظر کیفیت چاپ ، مقاومت ، قابلیت اطمینان ، دوام و قابلیت انعطاف پذیری به خوبی شناخته شده است. پرینترهای تجاری HP مجموعه ای از راه حل های متناسب با نیاز چاپ شما را ارائه می دهند: چاپگرهای لیزری ، چاپگرهای جوهر افشان ، چاپگرهای A3 و A4 و چاپگرهای چند منظوره. شما اسمش را بگذارید آنها آن را دارند! بنابراین ما محدوده چاپگر HP را برای شما به نمایش می گذاریم تا نشان دهیم کدام چاپگر بیشتر به نیازهای شما نیاز دارد.خرید پرینتر hp 2035 از نظر قیمت و کارایی برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

چاپگرهای لیزری HP

شما ممکن است متوجه شده باشید که ما چاپگرهای تجاری را به دو دسته چاپگرهای لیزری و جوهر افشان تقسیم می کنیم.در اینجا خلاصه ای از مزایای چاپگرهای لیزری آورده شده است:

بازدهی صفحه دارند که غالباً برتر از چاپگرهای جوهر افشان است.
سرعت چاپ معمولاً (اما نه همیشه) از چاپگرهای جوهر افشان بهتر است.
خرید تونر در هنگام چاپ حجم زیاد اغلب مقرون به صرفه تر از خرید کارتریج است.
پس از دیدن سریع این مزایای احتمالی داشتن چاپگر لیزری ، حدس خواهید زد که کدام چاپگرها تجارت را ترجیح می دهند. اکنون ، دو نوع چاپگر لیزری HP وجود دارد: A4 و A3.

چاپگرهای لیزری HP A4

اگر به دنبال ملزومات چاپ هستید ، یک چاپگر لیزری HP A4 ایده آل است. شما می توانید یکی از چاپگرهای HP را انتخاب کنید که به طور انحصاری چاپ سیاه و سفید را ارائه می دهد ، اگر این همان چیزی است که به دنبال آن هستید. با این حال استفاده از مشاغل معمولاً به قابلیتهای کاربردی و تعدد بیشتری نیاز دارد. در اینجاست که پرینترهای HP وارد بازار می شوند تا با ارائه طیف گسترده ای از گزینه های چاپگر تجاری ، با چندین ویژگی مانند اسکن ، کپی ، دوبلکس و موارد دیگر ، سود زیادی را برای کاربران تجاری کسب کنند. قیمت پرینتر hp 2035 بسیار مناسب بوده و این تعدد گزینه ها همان چیزی است که چاپگر های اچ پی را به چاپگری "چند منظوره" تبدیل می کند.

چاپگرهای لیزری HP A3 برای مشاغلی در نظر گرفته شده است که مایل به چاپ در قالب A3 هستند ، که اگرچه از A4 کمتر گسترده است و مورد استقبال شرکت ها قرار می گیرد ، زیرا امکان چاپ نمودارها ، نمودارها و سایر اسناد را با جزئیات بالاتر و بهبود یافته فراهم می کند. خوانایی لازم است اگر به عنوان مثال می خواستید یک کتاب کار اکسل را با نمودار خود چاپ کنید ، بهتر است یک قالب A3 را انتخاب کنید تا نسخه چاپی قطعه قطعه ای از بین برود. دقیقاً مانند چاپگرهای لیزری HP A4 ، پرینترهای HP A3 به شما امکان دسترسی به عملکردهای مختلف را می دهند که بسته به صنعت یا فعالیت های تجاری شرکت شما کم و بیش مفید خواهد بود. پرینترهای لیزری HP به همان سری پرینترهای لیزری HP A4 تعلق دارند و آن سری LaserJet است ، به همین دلیل کیفیت یکسان HP را دارند. بنابراین در اینجا سه چاپگر لیزری HP A3 وجود دارد که ما انتخاب کرده ایم و تا آنجا که به ما مربوط می شود از بهترین چاپگرها برای شرکت ها هستند.

چاپگرهای جوهر افشان HP A4

چاپگرهای جوهر افشان HP بی نظیر هستند و امروزه هیچ کس مانند آنها را در بازار پیدا نمی کند. زیرا HP از فناوری جوهر افشان استفاده کرده و خلاقیت پیشگامانه ای را برای ارائه چاپگرهایی نشان داده است که دارای فناوری جدیدی هستند که فقط HP با سری PageWide خود تجاری سازی کرده است. فناوری PageWide به شما امکان می دهد دارای مالکیت کل هزینه باشید که 20٪ کمتر از هر چاپگر تجاری دیگری است. علاوه بر این ، این چاپگرها سرعت چاپ دارند که باعث شرمساری بیشتر چاپگرهای دیگر می شود ، زیرا آنها می توانند تا 75 صفحه در دقیقه چاپ کنند! چاپگرهای چند منظوره در این سری می توانند با اسکن تک پاس با سرعت فوق العاده دیجیتالی شوند. این سری چاپگر به دلیل قرارگیری سر چاپ در موقعیت ثابت قادر به دستیابی به چنین سرعت چاپ بالایی است و این یک فناوری است که فقط HP ارائه می دهد.

درست مانند چاپگرهای لیزری HP ، چاپگرهای جوهر افشان HP نیز دو نوع هستند: A4 و A3. شما قادر به چاپ در قالب A4 خواهید بود و از یک تکنولوژی چاپ بسیار برتر از یک دستگاه با عملکرد متوسط ​​لذت خواهید برد. به غیر از سری PageWide ، HP سری جوهر افشان دیگری نیز مانند OfficeJet و Envy برای ارائه دارد.

سایت مهپارس مفتخر است پرینتر های با کیفیت لیزری و جوهر افشان را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
358x 368 x 256 میلی‌ متر
وزن
9.8 کیلو گرم
نوع چاپ
چاپ لیزری
کارکرد
2500 برگ
حداکثر تعداد پرینت در ماه
25000
حداکثر سایز چاپ
A4
رزولوشن چاپ
600x600
نوع پورت ارتباط به کامپیوتر
پورت Parallel , پورت USB 2.0
زبان چاپ
Host-based, HP PCL5e; 45 scalable TrueType fonts
قابلیت تغذیه خودکار ADF
ندارد
پردازنده
266 مگاهرتز
حافظه پرینتر
16 مگابایت
سرعت چاپ
تا 30 صفحه در دقیقه
ظرفیت سینی ورودی
250 برگ
ظرفیت سینی خروجی
150 برگ
رنگ
مشکی
سایز های قابل قبول کاغذ
Tray 1: Letter, legal, statement, executive, index cards, envelopes (No. 10, Monarch); Tray 2: letter, legal, executive
برند
HP
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم