پرینتر لیزری اچ پی HP P1102w

برند : HP

رنگ : سیاه سفید

سایز کاغذ : A4

کارکرد کارتریج : 1500 برگ

دارای قابلیت Wi-Fi

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


تماس بگیرید

ناموجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

پرینتر HP laserjet P1102w

اگر به دنبال چاپگر لیزری هستید که بهترین کارکرد را داشته باشد و از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار باشد ، از پرینتر لیزری تک رنگ لیزری HP Laser Jet Pro P1102  که سریع و مقرون به صرفه است ، تهیه کنید مطمئناً این مدل زندگی شما را آسان خواهد کرد. با این کار ، دیگر نگران نیستید که بخواهید از شخص دیگری بخواهید سریعتر چاپ کنید. این چاپگر لیزری تضمین می کند که شما برای کار خود ، پاکت نامه ها ، گزارش ها ، فاکتورها و صفحات گسترده ای که بسیار عالی به نظر می رسند و از لحاظ ظاهری زیبا هستند را در اختیار شما قرار می دهد. ویژگی شگفت انگیز دیگری که این چاپگر جت پرو دارد این است که به صورت بی سیم است بنابراین می توانید هنگام نشستن در هر اتاق در خانه خود به راحتی از آن استفاده کنید. اگر این کار را برای استفاده شخصی یا رسمی خود انجام دهید ، زندگی شما بسیار آسان خواهد شد.

این چاپگر لیزری مونوکروم بی سیم علاوه بر قیمت مناسب ، استفاده از آن نیز آسان تر است. علاوه بر این ، می توانید آن را بدون هیچ زحمتی از هر نوع دیگری نصب کنید. در صورت نیاز به نصب این چاپگر ، به CD احتیاج ندارید. تمام آنچه برای نصب سریع نیاز دارد ، نصب HP Smart برای ویندوز و فقط سیم چاپ USB است. نصب آسان و سریع باعث سهولت کارها و صرفه جویی در وقت شما می شود. این ساختار شبکه بی سیم شلوغی سیم کشی کمتری ایجاد می کند که در غیر این صورت مشکل گره خوردن سیم و کابل را ایجاد می کند. این شبکه دارای یک شبکه شگفت انگیز است. وضعیت چاپ بر روی صفحه نمایش قابل مشاهده است ، بنابراین می توانید صفحات را تنظیم کرده و ببینید چه نوع چاپی لازم دارید و چگونه و سایر جزئیات از این دست.

اگر این HP شگفت انگیز Laser Jet Pro P1102w را بخرید ، نه تنها به خود ، کار ، رئیس و خانواده بلکه حتی به محیط پیرامون خود نیز خوب خواهید بود زیرا این یکی باعث می شود در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. این چاپگر دارای فناوری خاموش و روشن اتوماتیک است که باعث می شود از نظر مصرف انرژی کارایی بیشتری داشته باشد. به دلیل سبک متراکم آن ، می توانید آن را به راحتی و بدون اتلاف فضای زیاد در هر جایی قرار دهید. اگر شما یک مدیر یا دانشجو هستید و در صورت نیاز به پخش آگهی ها و بروشورها ، نیازی به بیرون رفتن برای تهیه آن ندارید. این چاپگر دارای یک تقویت کننده تصویر با رزولوشن سریع HP تا 1200 است که به شما امکان می دهد بروشور یا بروشور با کیفیت بالا تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

کارکرد
1500 برگ
حداکثر تعداد پرینت در ماه
5000 برگ
حداکثر سایز چاپ
A4
کد کارتریج
HP 85A
نوع پورت ارتباط به کامپیوتر
USB – یو اس بی, Wifi – وای فای
زبان چاپ
Host-based
قابلیت تغذیه خودکار ADF
ندارد
پردازنده
266 مگاهرتزی
حافظه پرینتر
8 مگابایت
رنگ
مشکی
برند
HP
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم