پرینتر جوهر افشان اپسون Epson EcoTank ET-M1120

برند : Epson

کاربری : تک کاره

سایز کاغذ : A4

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


تماس بگیرید

ناموجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

پرینتر Epson ET-M1120

اگر صاحب مشاغل هستید یا در خانه بچه هایی دارید که مرتباً در پروژه های مدرسه کار می کنند ، به احتمال زیاد صاحب چاپگر هستید. اکنون ، چندین مشکل چاپگر رایج وجود دارد که همه در یک نقطه یا زمان دیگر مجبور شده اند با آنها کنار بیایند. مشکل در برخورد با کارتریج های چاپگر ، سیستم های پیچیده منو و کیفیت پایین چاپ در چاپگرهای مقرون به صرفه ، بسیاری از کاربران را مجبور می کند با وجود داشتن چاپگر در خانه ، از نزدیکترین چاپخانه بازدید کنند. با این وجود ، با چاپگر تک رنگ Epson EcoTank M1120 ، که در جلوی آن حدود 13000 روپیه کمی گران است ، اما در بلندمدت مقرون به صرفه تر است ، همه چیز در شرف تغییر است. من واحد را به منظور بررسی دریافت کردم و در اینجا پایین آوردن دقیق Epson EcoTank M1120 آورده شده است. خرید پرینتر اپسون ET-M1120 میتواند برای شما مقرون به صرفه باشد.

ویژگی های چاپگر جوهر افشان

ویژگی ها و مشخصات جنبه مهم چاپگر است. ویژگی های بیشتر به معنای چاپ آسان است. بنابراین ما امتیازات بالاتری را برای چاپگرها با ویژگی های بسیار زیاد و امتیازات کمتری را برای چاپگرهای دارای ویژگی های کمتری در نظر گرفتیم.همانطور که می دانید رضایت مشتری یکی از موارد مهمی است که باید هنگام انتخاب چاپگر در نظر بگیرید. برای ارزیابی رضایت مشتری از یک چاپگر ، هزاران بررسی مشتری را برای تجزیه و تحلیل درک مشتری از یک دستگاه انجام دادیم. بنابراین ما امتیازات بالاتری را برای چاپگرهایی با مشتری خوشحال زیاد و امتیاز کمتری را برای چاپگرهایی که مشتری بسیار کمی خوشحال دارند ارائه دادیم.همه ما چاپگری می خواهیم که ارزش هر پنی را داشته باشد. یافتن یک قیمت ایده آل دشوار است ، بنابراین ما صدها چاپگر را جستجو کردیم تا نقاط قیمتی مشخص را نشان دهیم که ویژگی های مختلف را نشان می دهد. و سپس آن قیمت ها را با لیست چاپگرهای خود بررسی کردیم تا به آنها امتیاز دهیم. مطابق معیارهای ما ، چاپگرهایی با دامنه قیمت منطبق امتیاز بالاتری خواهند داشت و چاپگرهایی که بسیار بالاتر از دامنه قیمت باشند امتیاز کمتری خواهند داشت.فناوری ها هر روز در حال تغییر هستند و صنعت چاپ نیز از این قاعده مستثنی نیست. تیم ما معتقدند که تاریخ انتشار ارتباط زیادی با فن آوری های مورد استفاده در چاپگرها دارد.قیمت پرینتر اپسون ET-M1120 بسیار مناسب است.

چاپگرهای جوهر افشان اپسون

مخزن جوهر مخصوص به طور کامل در چاپگر ادغام شده است ، بنابراین شما می توانید از چاپ رنگی قابل اعتماد و بدون دردسر یا دردسر اغلب مرتبط با شارژرهای غیر اصلی و سیستم های مخزن جوهر شخص ثالث لذت ببرید. بطری های جوهر اصل اپسون پر کردن مخزن جوهر را با برچسب زدن شفاف و نازل بدون قطره آسان می کند. جوهر اضافی را می توان در بطری های مناسب با حجم بالا خریداری کرد که دارای یک نازل بدون قطره و کلاهک قابل بازشدنی برای ذخیره سازی آسان است.درست مانند چاپگرهای لیزری ، چاپگرهای جوهر افشان نیز دو نوع هستند: A4 و A3. شما قادر به چاپ در قالب A4 خواهید بود و از یک تکنولوژی چاپ بسیار برتر از یک دستگاه با عملکرد متوسط ​​لذت خواهید برد.

سایت مهپارس مفتخر است پرینتر های با کیفیت لیزری و جوهر افشان را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
267x375x161 میلی‌متر
وزن
3.5 کیلو گرم
نوع چاپ
چاپ جوهر افشان تک رنگ
حداکثر سایز چاپ
A4
رزولوشن چاپ
1440x720 dpi
Wi-Fi
دارد
کاربری
تک کاره
چاپ دو رو
ندارد
نوع پورت ارتباط به کامپیوتر
پورت USB 2.0
قابلیت تغذیه خودکار ADF
ندارد
سرعت چاپ
32 صفحه در دقیقه
ظرفیت سینی ورودی
150 برگ
گارانتی
دارد
نوع کاغذ
"Plain Paper ,Hi-Quality Plain Paper Presentation Matte,Prem. Matte,Envelope "
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم