لیبل (برچسب) کاغذی تک ردیفه Paper Label 80×100

برند: متفرقه

جنس لیبل: کاغذی

سایز لیبل: 80×100 میلیمتر

تعداد لیبل در هر ردیف: تک ردیف

تعداد لیبل در هر رول: 500 لیبل

نوع چاپ: وکس – وکس رزین

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


0 تومان (بدون مالیات)

دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

لیبل (برچسب) کاغذی تک ردیفه Paper Label 80×100

قابلیت لیبل کاغذی در مدل های خانگی ، شرکتی و صنعتی متفاوت است.

لیبل های خانگی

پرینترهای برچسب رومیزی معمولاً برای استفاده کم تا متوسط ​​و با رول انبار تا 100 میلی متر (4 اینچ) ساخته می شوند. آنها ساکت و ارزان هستند. چاپگرهای برچسب تجاری می توانند حجم بیشتری از انبار را تا عرض 200 میلی متر (8 اینچ) نگه دارند و برای چاپ در حجم متوسط ​​آماده می شوند.

لیبل های صنعتی

چاپگرهای برچسب صنعتی برای کار سنگین و مداوم در انبارها ، مراکز توزیع و کارخانه ها طراحی شده اند. علاوه بر این ، چاپگرهای برچسب قابل حمل صنعتی برای عملکردهای سنگین در محل طراحی شده اند. آنها معمولاً دستی هستند و دارای یک جعبه سخت صنعتی هستند. نمونه هایی از برنامه ها ، برچسب گذاری برای تاسیسات الکتریکی ، سایت های ساختمانی و کفهای تولیدی است که در آن رایانه وجود ندارد.چاپ شده باشند ، بنابراین کاربران انسانی می توانند برچسب را شناسایی کنند.

نرم افزار برچسب گذاری

نرم افزار برچسب گذاری روی رایانه شخصی با کاربردهای عمومی اجرا می شود و برای ایجاد و یا قالب بندی برچسب ها برای چاپ طراحی شده است. این نرم افزار می تواند با دور زدن زیر سیستم چاپ OS ، از درایورهای چاپگر OS بومی استفاده کند یا درایورها را در نرم افزار تعبیه کند. این ممکن است با چاپگرهای لیبل اختصاصی همانطور که در این مقاله توضیح داده شده کار کند ، یا از برچسبهای تغذیه شده با ورق یا مداوم در چاپگر رایانه ای با کاربرد عمومی استفاده کند. 

انواع لیبل های کاغذی

کاغذ براق کننده
مواد کاغذی براق کننده روکش دارای یک پوشش اضافی است که به آن آینه و براق مانند پایان می دهد. سطح براق سطح صاف و خوبی را برای جوهر فراهم می کند تا جلوه ای عالی به برچسب ببخشد. پوشش اضافی اعمال شده برچسب را با مقاومت بیشتر در برابر پارگی و رطوبت نیز فراهم می کند. مواد براق کننده گچ ، گزینه خوبی برای نگاه برتر در کاربردهای نوشیدنی یا خرده فروشی است.

کاغذ کت ماشین
مواد کاغذی روکش ماشین دارای یک کاغذ روی ماشین است که روی کاغذ اعمال می شود (از این رو نام آن است) که در حالی که براق همان آینه کاغذ براق شده را ندارد. این مقاله برای طیف گسترده ای از برنامه ها در صورت عدم نیاز به کیفیت اضافی و مقاومت در برابر رطوبت براق کننده ، مناسب است. اضافه کردن یک لاک براق یا ورقه ورقه ای فیلم باعث می شود که برچسب تمام شده مشابه برچسب براق کننده گچ باشد. مواد پوشش ماشین انتخاب خوبی برای برچسب های با کاربرد عمومی در چندین بخش است.

کاغذ بدون روکش
مواد بدون روکش ، مواد مبتنی بر کاغذ هستند که در طی مراحل ساخت ، کاغذ پایان بافت باقی مانده است. برای ایجاد جلای براق مانند روکش ماشین یا کاغذهای براق کننده روان ، صاف نمی شوند. الگوهای مختلف بافت را می توان در کاغذ گنجانید که ظاهر و احساس متفاوتی دارد. سهام بدون پوشش جلوه ای برتر از برچسب ها می دهد و تجربه لمسی محصول نهایی را فراهم می کند. مواد بدون پوشش در گروه شراب و نوشیدنی های برتر رایج است. ما طیف گسترده ای از گزینه ها از جمله Pelorus و Birrabeen ، کرم های برتر و کاغذهای بدون پوشش سفید و Clarence ، کاغذهای بافتی خود را داریم.

مواد مصنوع

مواد برچسب مصنوعی می توانند از مواد PP ، PE ، PO یا PVC با پوشش فیلم سفید یا شفاف باشند. آنها رطوبت و مقاومت شیمیایی عالی را ایجاد می کنند. اتمام کارها معمولاً براق بوده و سطح بسیار خوبی را برای چسباندن جوهر به دادن رنگهای روشن و متراکم فراهم می کند. مواد تکمیل شده مات معمولاً در بخش تدارکات استفاده می شود که سطح مات برای چاپ انتقال حرارتی مناسب تر است. مواد مصنوعی معمولاً در صنایع مختلفی که نیاز به مقاومت در برابر رطوبت و شیمیایی دارند ، استفاده می شود. سازگاری مواد مصنوعی آنها را به گزینه ای عالی برای ظروف با قطر کوچک و کاربردهای قابل فشردن تبدیل می کند.

مواد حرارتی
مواد حرارتی به شما امکان چاپ اطلاعات متغیر بر روی برچسب قبل از استفاده را می دهد ، مانند قیمت گذاری ، اطلاعات محصول ، استفاده بر اساس تاریخ و بارکد. مواد حرارتی می تواند کاغذ یا فیلم باشد ، برنامه تعیین می کند که بهترین استفاده از کدام است.

تمیز کردن پرینتر آیا این مهم است؟


برای اطمینان از چاپ بدون مشکل ، تمیز نگه داشتن چاپگر بسیار مهم است. کاغذ و سایر موادی که برای چاپ استفاده می شود الیافی است و در داخل چاپگر الیاف ریخته می شود ، که روی ورق های چاپ نشده بعدی رسوب می کند ، با برداشته شدن بر روی برچسب های چاپ شده اثر لکه ای ایجاد می کند. یک گرد و غبار کوچک یک راه آسان برای حل این مشکل است ، اما اگر چاپگر شما برای ادامه کار با ظرفیت بالا نیاز به توجه بیشتری دارد ، چند فرایند ساده وجود دارد که به این کار کمک می کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
50×55 میلیمتر
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم