مگنت اچ پی HP 79A

برند: HP

تکنولوژی پرینتر: لیزری

کد کارتریج: HP 79A

کشور سازنده: چین

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


تماس بگیرید

ناموجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

مگنت چیست؟

غلتک آهن ربا درحال توسعه بخش مهمی ازحمل تونراست. هسته دائمی درحال چرخش نیست،نقش آن استفاده از جذب مغناطیسی،تونر به سطح آهنربا است. سطح غلتک آهنربا با یک لایه گرافیت خشن پاشیده میشود به طوری که با تراشنده تونر یک حفره الکتریکی ایجاد می کند و انتقال تونر را تسهیل میکند. هنگامی که غلتک مغناطیسی حمل کننده تونر از موقعیت خراشنده خارج میشود،تونر موجود درسطح مگنت با "سنبله مغناطیسی" ،یعنی "مه تونر" به دلیل نیروی میدان مغناطیسی،کت غلتک شارژ میشود تعصب اعمال کرد،به طوری که ترتیب تن به ترتیب مرتب شده است. اثرغلتک مغناطیسی "اسپیسر" کنترل فاصله مکش موثر بین سطح مغناطیسی غلتک آهنربا و درام حساس به نور است که برای بهبود "ضرب وشتم و رشد" تونر سودمند است.

مگنت چگونه کا رمیکند؟

تونر مخلوطی از پودر است که توسط رزین های پلی پروپیلن ، پودر کربن ، اکسید آهن ، عامل کنترل بار ، سیلیس تشکیل شده و مواد معدنی مختلف برای الکتروشیمیایی تریبو تشکیل شده است. مگنت به عنوان یکی از قطعات ضروری چاپگر لیزری ، برای انتقال تونر به درام متکی بر تعامل جذاب بین آهنربا و اکسید آهن است. در حقیقت ، فناوری ساخت غلتک مغناطیسی زمانی فناوری محرمانه شرکت های ژاپنی بود و چند سال پیش تولید کنندگان آهنربا فریت تزریق چینی کاملاً بر این محصول تسلط داشتند.

غلطک های مغناطیسی کارتریج های تونر عملکرد چاپ را به همراه دارند زیرا تنها مسئولیت آن ایجاد تصویر است. پودر تونر با قیف تونر کارتریج ذخیره می شود و توسط آهنربا ثابت داخل آستین غلتک مغناطیسی کنترل می شود. بایاس ولتاژ کنترل غلتک مغناطیسی از تنظیم شدت چاپگر ناشی می شود که مقدار قابل توجهی تونر را بر روی سطح OPC Drum آزاد می کند. این عملکرد چاپگر بسته به نیاز کاربر تراکم چاپ را افزایش یا کاهش می دهد در حالی که میزان تونر جذب شده به آستین غلتک مغناطیسی توسط تیغه لاستیک پزشک کنترل می شود. بار استاتیک اعمال شده توسط دکتر بلید بر روی ذرات تونر باعث می شود تا پوشش تونر برافروخته شود تا در نتیجه امکان انتقال آسان آن به سطح OPC Drum فراهم شود.

مگنت چه زمانی باید تعویض شود؟

مگنت یکی از اجزایی است که بیشترین تأثیر را در سیاهی محصولات چاپی دارد. ضخامت و زبری پوشش سیاه با استفاده مداوم تغییر خواهد کرد. پس از دمیدن تونر جذب شده روی غلتک مغناطیسی ، اگر پوشش سیاه روی غلتک مغناطیسی نازک به نظر برسد و حتی رنگ یا سطح پایه آلومینیوم را ببیند ، محصول چاپی تولید شده توسط چنین غلتک مغناطیسی سبک خواهد بود. ، باید با یک غلتک مغناطیسی جدید یا پوشش غلتک مغناطیسی جایگزین شود. در هنگام جدا کردن ، غلتک مغناطیسی باید محکم نگه داشته شود و نباید به طور تصادفی قرار داده شود. برای جلوگیری از برخورد اجسام سخت باید آن را به دور از سایر قطعات فلزی قرار دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم