بلید کانن 728 Canon

برند: Canon

تکنولوژی پرینتر: لیزری

کد کارتریج: 728 Canon

کشور سازنده: چین

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


تماس بگیرید

ناموجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

بلید(Wiper blade)

کیفیت چاپ بستگی به توانایی اجزای تصویربرداری دارد که در کنار هم برای دستیابی به نتایج مورد انتظار ، به ویژه عمل جاروکردن تیغه برف پاک کن (بلید) بر روی سطح هدایت کننده عکس ارگانیک یا OPC Drum ، کار می کند.

عدم تمیزکردن صحیح درام OPC باعث می شود که پودر تونر باقی مانده روی سطح لاترها باقی بماند که باعث ایجاد بی نظمی در چاپ می شود. یک چرخه چاپ تنها کسری از ثانیه را برای چاپگرهای لیزری با سرعت 50 صفحه در دقیقه یا PPM پوشش می دهد. تصور کنید که این جزء فقط برای تمیز کردن درام OPC از تونر اضافی چه چیزی را پشت سر می گذارد.

بلید(Wiper blade) چگونه کار میکند؟

در حین چاپ ، کارتریج های تونر لیزری پودر تونر را در دوزهای کنترل شده از قیف تونر و به درام OPC می رسانند. پس از هر چرخه ، تمیزکاری کامل باید برای آماده سازی دنباله چاپ بعدی انجام شود. این فرایند مکانیکی مانع از بروز عیوب چاپ بی دلیل مانند اتصال مجدد به زمین یا گرفتن تصویر باقی مانده از صفحه قبلی در چاپ بعدی می شود. تنظیم مجدد زمین به کیفیت تونر مربوط نمی شود ، بلکه به کارایی تیغه های برف پاک کن برای پاک کردن تونر باقی مانده از درام OPC بعد از هر چرخه چاپ مربوط می شود.

بر اساس طراحی استاندارد کارتریج ، تیغه برف پاک کن به طور درام به OPC Drum متصل شده است. این قطعه ممکن است ثابت باشد اما با چرخاندن طبل OPC با سرعت زیاد اصطکاکی در برابر سطح طبل ایجاد می کند. با این وجود ، فقط مقدار کافی فشار که مربوط به عملکرد لازم است بر روی سطح طبل ها اعمال می شود تا پس از هر چرخه چاپ ، تونر اضافی را از بین ببرد. فشار نامناسب می تواند باعث خراب شدن سطح درام حساس شود که در نتیجه بر تحمل های لازم برای جلوگیری از نقص چاپ تأثیر می گذارد.

جنس بلید(Wiper blade) چیست؟

از آنجایی که سطح طبل ها معمولاً سفت و سخت است (گران تر است) ، تیغه برف پاک کن باید از یک ماده سفت و سخت ساخته شود تا از ساییدگی بیش از حد روی سطح طبل جلوگیری شود. و برای دستیابی به تراز طراحی مورد نیاز ، قطعه با براکت فلزی و نوار پلیمری طراحی شد. حذف بقایای تونر از سطح طبل توسط نوار پلیمری انجام می شود که معمولاً از پلی اورتان از خانواده پلاستیک ها تولید می شود.

آسیب بلید(Wiper blade)

آسیب به نوار پلیمری با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست ، بنابراین هنگامی که نقص های چاپ بر روی چاپها نمایان می شوند ، جایگزینی آن ضروری می شود. بنابراین ، اگر OPC Drum دارای 60،000 صفحه چاپ شده باشد ، انتظار داشته باشید که تیغه برف پاک کن بعد از هر 10،000 صفحه چاپ شده تعویض شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم