دکتر بلید کانن 728 Canon

برند: Canon

تکنولوژی پرینتر: لیزری

کد کارتریج: 728 Canon

کشور سازنده: چین

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


تماس بگیرید

ناموجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

دکتر بلید (Doctor blade)

در چاپ تیغه پزشک (از تیغه داکتور)  جوهر اضافی را از قسمتهای صاف و غیر حکاکی رول آنیلوکس و مناطق خشک دیواره های سلول خارج می کند.  از تیغه های دکتر در سایر مراحل چاپ و روکش مانند چاپ فلکسو و پد برای عملکرد مشابه استفاده می شود. اعتقاد بر این است که این نام از تیغه های مورد استفاده در تجهیزات پرس لترپرس برای تیغه های مورد استفاده برای پاک کردن رول های داکتور گرفته شده است و "داکتور" پزشک شد. 

اهمیت نصب درست دکتر بلید(Doctor blade)

ضروری است که تیغه های اندازه گیری و محفظه هنگام نصب به درستی قرار گیرند. بسته به چرخش رول آنیلوکس ، تیغه اندازه گیری می تواند در بالا یا پایین محفظه قرار گیرد. به خاطر داشته باشید که تیغه اندازه گیری همیشه آخرین تیغه ای است که قبل از انتقال جوهر به صفحه با رول تماس می گیرد. تیغه محفظه در محل مقابل نصب شده است. اگر دو تیغه به صورت معکوس نصب شوند ، تیغه اندازه گیری نقطه تماس مناسب با رول را بدست نمی آورد و مقدار صحیح جوهر را قبل از انتقال حذف می کند. مهم است که به خاطر داشته باشید که MicroTip یا مورب باید از رول یا به سمت محفظه (مانند شکل زیر) جهت جلوگیری از خط خوردن اشاره کند.

رول anilox و تیغه های دکتر طوری طراحی شده اند که با یکدیگر کار می کنند تا مقدار دقیق جوهر را به کاغذ برساند. مهم است که در حین نصب تیغه پزشک به منظور اطمینان از کیفیت چاپ ، زمان صرف کنید.

تیغه ای که به درستی نصب شده باشد تماس یکنواخت و متعادل با رول آنیلوکس داشته و جوهر را به طور مداوم از سطح آن خارج می کند. موقعیت تیغه ، جهت ، زاویه و فشار بر میزان دقیق جوهر به صفحه تأثیر می گذارد و نصب صحیح به پرینتر کنترل کیفیت چاپ ثابت و تکرار شونده را می دهد.

زاویه دکتر بلید(Doctor blade)

زاویه تماس تیغه با رول آنیلوکس نیز برای نصب صحیح تیغه پزشک و عملکرد بهینه تیغ بسیار مهم است. در حالت ایده آل ، زاویه تماس باید 30 درجه مماس با محیط رول آنیلوکس باشد. در کاربردهای زاویه معکوس و تیغه محفظه ، زاویه تیغه پزشک باید بین 28 درجه تا 32 درجه باشد. اگر زاویه تیغه به زیر 28 درجه برسد ، قسمت بیشتری از لبه تیغه با رول تماس پیدا می کند. هنگامی که این اتفاق می افتد ، منطقه تماس بسیار بزرگتر از اندازه گیری موثر است و تیغه ممکن است اجازه دهد جوهر از زیر یا "هیدروپلن" با سرعت زیاد عبور کند. اگر زاویه بیش از 32 درجه باشد ، باعث سایش سریعتر تیغ می شود.

تیغه دکتر نقش کلیدی در عملکرد رول آنیلوکس و کنترل چاپگر بر کیفیت چاپ دارد. در هنگام نصب تیغه پزشک ، وقت بگذارید تا موقعیت ، جهت ، فشار و زاویه تیغه را دوباره بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که رول آنیلوکس حجم دقیق جوهر را که برای آن طراحی شده است ، ارائه می دهد.

در مجموعه ما «ماشین اداری مهپارس» تمام محصولات مورد ازمایش قرار گرفته اند و با کیفت بالا ارائه میشوند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم