چیپست کانن 728 Canon

چیپست کانن 728 Canon

برند: Canon

تکنولوژی پرینتر: لیزری

کد کارتریج: 728 Canon

کشور سازنده: چین

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


تماس بگیرید

ناموجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

چیپست(Chip)

هر بار که یک پیام هشدار دهنده روی رایانه شما ظاهر می شود که به شما اطلاع می دهد تونر چاپگر شما کم است ، باید از یک تراشه تونر لیزری برای تشکر استفاده کنید. این تراشه ها که تراشه های هوشمند چاپگر یا جوهر نیز نامیده می شوند ، توسط چاپگرها برای نظارت بر ذخایر و سطوح کارتریج تونر فعلی شما استفاده می شوند. آنها با رایانه شما ارتباط برقرار می کنند تا در صورت رسیدن به سطوح خاص یا در صورت بروز هرگونه مشکل ، هشدارهایی را ارائه دهند.

چیپست(Chip)چگونهکارمیکند؟

تراشه های تونر با نظارت بر تعداد قطرات کارتریج یا تعداد یا قطرات جوهر که تا کنون هنگام چاپ استفاده شده است ، سطوح را می خوانند. تراشه ها برای طرح های خاص تونر برنامه ریزی شده اند و هشدارهایی را ارائه می دهند و پس از استفاده از تعداد مشخصی از قطرات ، چاپ را متوقف می کنند. متأسفانه ، این بدان معناست که اگر کارتریج هایی که دوباره پر می کنید جوهر در آنها وجود داشته باشد اگر تراشه تنظیم مجدد نشود و گفته شود که کارتریج دوباره پر شده است.

تعویض چیپست چه زمانی است؟

تراشه های تونر جنجالی ایجاد کرده اند زیرا پر کردن کارتریج پرینتر را مشکل می کند. پس از پر کردن کارتریج ، باید تراشه را ریست کنید یا تعویض کنید تا چاپگر شما اجازه چاپ را به شما بدهد. هنگام تعویض کارتریج مصرفی با یک کارتریج شخص ثالث ، برخی از تراشه های هوشمند به کاربران هشدار می دهند که این کارتریج ها به چاپگر شما آسیب می رسانند. در حالی که شواهد کمی در مورد آسیب وجود دارد ، تراشه ثبت می کند که این پیام ارسال شده است ، که ممکن است ضمانت سازنده را لغو کند.

بسته به مدل چاپگر شما ، ممکن است تراشه های هوشمند موجود در کارتریج تونر شما مجدداً تنظیم شوند. برخی از تراشه ها سطح تونر را به طور دائم در حافظه ذخیره می کنند و اجازه دسترسی به این حافظه را نمی دهند. اگر این نوع تراشه در تونر شما وجود دارد ، هنگام پر کردن کارتریج خود باید تراشه را تعویض کنید. سایر تراشه ها را می توان با "ریستر" ، یک ابزار پلاستیکی کوچک که به طور فیزیکی با تراشه کارتریج متصل می شود و به تراشه می گوید تعداد قطرات مصرف شده خود را به صفر برگرداند.

نکته!!!!!!

بسیاری از مشتریان مشکلاتی را در مورد عدم تشخیص کارتریج های تونر توسط تراشه های هوشمند یا تراشه هایی که می گویند تونر آنها خالی است هنگامی که قطرات کارتریج هنوز در دسترس است ، گزارش می دهند. برای جلوگیری از این مشکلات ، همیشه باید هنگام انجام تعمیر و نگهداری یا تعویض کارتریج ، چاپگر خود را خاموش کنید. اتصالات نامناسب یا نصب نامناسب کارتریج های جدید نیز می تواند باعث بسیاری از این خطاها شود. نصب مجدد کارتریج و پیروی از دستورالعمل های سازنده با خاموش کردن دستگاه می تواند برخی از مشکلات را برطرف کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم