درام سامسونگ 117 Samsung

برند: سامسونگ 

تکنولوژی پرینتر: لیزری

کد کارتریج: 117 Samsung

کشور سازنده: چین

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


تماس بگیرید

ناموجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

درام

همه کسانی که چاپگر لیزری دارند با تعویض کارتریج تونر آشنا هستند. همه به اندازه واحدهای درام آشنایی ندارند.

 اصطلاح درام چاپگر اغلب هنگام بحث درباره چاپگرهای لیزری و کارتریج های تونر ذکر می شود ، اما دقیقاً چیست؟ در مورد نقشی که طبل در روند چاپ بازی می کند ، می توان کمی سردرگمی ایجاد کرد و ما قصد داریم با توضیح هدف درام سردرگمی موجود در این زمینه را برطرف کنیم. 

چاپگرها از قسمتهای مختلفی تشکیل شده اند و اطمینان از اینکه شما دانش اساسی در مورد اینکه در چه مکان هایی قرار دارند و در چه زمینه هایی انجام می دهند ، دارد ، در صورت بروز مسئله می تواند به شما کمک کند تا آن را حل کنید.

درام چیست؟

طبل های چاپگر بخشی از چاپگرهای لیزری هستند. درام چاپگر استوانه ای است که از نظر الکتریکی شارژ می شود و وظیفه انتقال تونر به کاغذ از طریق گرما و فشار را دارد. خطوط تصویری کشیده شده بر روی درام توسط پرتوهای لیزر ایجاد می شوند و حاوی بار الکتریکی هستند. این تصاویر دارای بار منفی هستند ، که به شما اجازه می دهد تونر با بار مثبت به سطح طبل بچسبد. این خطوط باردار با عبور واحد درام از روی آنها ذرات تونر را می گیرند. سپس این تصاویر و متنی را که می بینیم چاپ شده ایجاد می کند.

بدون واحد درام ، پودر تونر کارتریج را نمی توان به صفحه منتقل کرد. این دو قسمت برای ایجاد چاپ با هم کار می کنند! نمی توانید یکی را بدون دیگری داشته باشید و انتظار داشته باشید که چاپگر به درستی کار کند.

زمان تغییر درام

دقیقاً مانند چاپگرهای جوهرافشان ، زمان چاپ تعویض درام باید به شما اطلاع دهد. تعداد صفحاتی که می توان از یک درام ایجاد کرد می تواند تا 50،000 باشد ، اما همه اینها به چاپگر خاص بستگی دارد. با تحقیق در مورد نوع چاپگر و درام شما باید بتوانید از زمان تقریبی درام چاپگر خود مطلع شوید.

در حالی که زمان رسیدن زمان تغییر درام ، دستگاه شما باید به شما اطلاع دهد ، اما به دلیل وجود لکه ها یا خطوطی که در یک صفحه چاپ شده وجود دارد ، ممکن است بتوانید این موضوع را تشخیص دهید. برخی دیگر از نشانه های داستانی که نیاز به تعویض درام چاپگر دارد شامل چاپ تار ، چاپ خالی یا پیام های خطا است. مانند بسیاری از عناصر چاپگرها ، علائمی که برای تغییر درام خود نیاز دارید با ساخت / مدل به ساخت / مدل متفاوت است.

وقتی یک درام نیاز به تعویض دارد ، به این دلیل است که شروع به از دست دادن حساسیت به نور کرده است. این به طور طبیعی با گذشت زمان اتفاق می افتد اما با قرار گرفتن در معرض طولانی مدت نور محیط می تواند سرعت آن را افزایش دهد بنابراین درب چاپگر خود را ساعت ها باز نگذارید.

چگونه درام را جایگزین کنیم؟

برای تغییر درام چاپگر ، باید ملفه قدیمی را برداشته و با ملفه جدیدی جایگزین کنید. مراحل تغییر درام به چاپگر خاص شما بستگی دارد. به طور کلی ، یک درب وجود دارد که می توانید برای دسترسی به واحد تونر و درام باز کنید ، و یک دکمه یا سوئیچ که قطعه را آزاد می کند. 

خوشبختانه این کار به همان راحتی تغییر تونر است. روند خاص به مارک و مدل چاپگر شما بستگی دارد ، اما در بیشتر موارد برای دسترسی به درام باید درب سرویس را باز کنید ، برخی یا کارتریج های چاپگر را بردارید ، سپس درام را بردارید. تمام این واحدها را روی حوله قرار دهید تا از لک شدن سطوح جلوگیری شود. درام جدید را وارد کنید و کارتریج های تونر را دوباره از بالا قرار دهید. ممکن است مجبور شوید شمارنده طبل را روی چاپگر تنظیم کنید تا دوباره چاپ را شروع کند  برای این روش با دفترچه راهنما مشورت کنید.

توجه داشته باشیدکه دربرخی موارد،واحد درام ممکن است ازکارتریج تونر جدا نباشدبسیاری از تولیدکنندگان درام را مستقیماً در کارتریج تونر ادغام کرده اند تا به راحتی تعویض شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم