کارتریج پرینتر اچ پی HP 107A

رنگ : مشکی 

کارکرد : 1000 برگه A4

پرینترهای سازگار :

HP Laser 107a , Laser 107r , Laser 107w , Laser MFP 135ag , Laser MFP 135wg , Laser MFP 137fwg

همراه با  گارانتی 

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


550,000 تومان (بدون مالیات)

دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

کارتریج لیزری مشکی اچ پی مدل HP 106A

کارتریج لیزری HP 106A (W1106A) OEM با کیفیت ما برای چاپ اسناد با متن سیاه واضح یا ارائه با رنگهای روشن ایده آل است. چاپگرها همچنین 100٪ بدون ریسک ، ضمانت بازگشت وجه را در کلیه کارتریج های لیزری OEM Hewlett Packard HP 106A (W1106A) ارائه می دهند. علاوه بر همه اینها ، ما تحویل یک روزه رایگان در انگلستان ، پیشنهادات ویژه مشتری ، تخفیفات عمده و متخصصان جوهر حمایتی را ارائه می دهیم.

چاپگر لیزری

چاپگرهای لیزری ممکن است گران قیمت باشند و از کارتریج های تونر گران قیمت تر استفاده کنند ، اما بازهم هزینه کمتری را در هر صفحه ، سرعت چاپ سریعتر و معمولاً هزینه کل ارائه می دهند.اگر دیر به دیر پرینت میکنید و به دنبال چاپگر خانگی برای چاپ هستید ، بیشتر افراد به شما توصیه می كنند كه از چاپگر جوهر افشان استفاده كنید. این همچنین می تواند یک نقطه ضعف باشد اگرچه به عنوان یک شکایت رایج در مورد چاپگرهای جوهر افشان این است که اگر غالباً از آن استفاده نمی کنید جوهر خشک می شود. با این گفته ، اگر بودجه ای برای آن دارید ، من به شدت پیشنهاد می کنم به جای آن یک چاپگر لیزری با قیمت مناسب تهیه کنید. تونری که توسط پرینترهای لیزری استفاده می شود خشک نمی شود.

پیغام خطا

هنگام چاپ ممکن است ببینید که یک پیام خطای کارتریج مشکی روی صفحه کنترل چاپگر یا رایانه نمایش داده می شود. این پیام خطا به سمت کارتریج تونر که نصب نشده است نشان می دهد که انسداد در حال جلوگیری از شناسایی کارتریج تونر است.

 ارسال رایگان

 اگر می خواهید کارتریج پرینتر 107A را خریداری کنید ،به وب سایت ما مراجعه کنید. وب سایت ما حمل و نقل رایگان را برای کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان ارائه می دهد. ما به طور عمده رول حرارتی، لوازم جانبی ، تخته شاسی و سایر محصولات مرتبط را به فروش می رسانیم. شما به راحتی می توانید محصولات مورد نظر خود را در وب سایت ما پیدا کنید. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا یک تجربه خرید شگفت انگیز را به شما ارائه دهیم.

 به طور خلاصه ، کارتریج تونر از اجزای اساسی است که یک چاپگر را قادر به تولید چاپ می کند. در نتیجه ، هنگامی که شما خالی از تونر شدید ، قطعاتی که نیاز به تعویض دارند به برند چاپگر بستگی دارد. در برخی از چاپگرها ، فقط کارتریج تونر نیاز به تعویض دارد ، اما در برخی دیگر باید هر بار درام و کارتریج تونر را جایگزین کنید. به طور طبیعی ، برای به صرفه بودن قیمت کارتریج پرینتر 106a پیامدهای هزینه در هنگام تعویض هر دو بیشتر است ، بنابراین شما باید فقط آنچه را که نیاز دارید ، در نظر بگیرید نه اینکه هزینه اضافی بتراشید.

انواع کارتریج

کارتریج جوهرافشان 

تامین رنگ در چاپگر های جوهرافشان توسط کارتریج جوهرافشان انجام میشود. این چاپگرهای جوهرافشان توسط پاشیدن قطره های بسیار ریز جوهر  بر روی یک صفحهٔ کاغذ به وسیله منافذ بسیار ریزی که در هد دستگاه وجود دارد، باعث به وجود آمدن تصاویر سیاه و سفید و تصاویر رنگی می‌شود.

کارتریج لیزری

 کارتریج لیزری یکی از اجزای مصرفی پرینتر لیزری است که شامل پودر تونر است. تونر ها توسط شارژ الکترواستاتیک درام و الحاق آن با غلتک بر روی کاغذ در مدت زمان پرینت توسط پرینتر، روی کاغذ پرینت میکنند.

 کارتریج های موجود در بازار 

کارتریج اصلی (اورجینال)

کارتریج فابریک ( یا همان اورجینال ) ، کارتریجی میباشد که توسط شرکت سازنده پرینتر (چاپگر) ، با هولوگرام اصلی به فروش میرسد. این کارتریج هر چند با کیفیت عالی و سازگار با دستگاه پرینتر می باشد اما هزینه زیادی را به همراه دارد. کارتریج اورجینال برای پرینت های با کیفیت و با قابلیت ماندگاری بالا مناسب است.

کارتریج های طرح (غیر اورجینال)  

کارتریج طرح فابریک (High Copy) ، کارتریجی است که توسط کارخانه های غیر سازنده پرینتر اصلی تولید می شوند که کلیه قطعات آن تولید اول هستند. امروزه با استفاده از بهترین قطعات در تولید کارتریج توانسته اند کارتریجی با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب و به صرفه  تولید کنند . یکی از خصوصیات مهم کارتریج طرح فابریک، قابل شارژ بودن آن تا حداکثر 4 بار است . انتظار افراد از کارتریج این است که چاپ با کیفت در اختیارشان قرار دهد. پیشنهاد ما خرید کارتریج طرح فابریک به جای اورجینال است. شما می توانید با خرید کارتریج 106a طرح فابریک در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

پرینتر های لیزری برای جوهر مورد نیاز خود از تونر استفاده میکنند . استفاده از تونر اصلی و قطعات اصلی اهمیت بسیاری در پرینتر های لیزری دارد . اگر به این موضوع بی توجه باشید و از اجناس تقلبی استفاده کنید علاوه بر اینکه پرینت نهایی کیفیت اصلی را نخواهد داشت  احتمال صدمه دیدن پرینتر نیز وجود دارد . به همین دلیل پیشنهاد می کنیم همیشه از تونر های اصلی که توسط شرکت سازنده پرینتر به صورت اختصاصی طراحی شده اند استفاده کنید.این کارتریج برای تولید چاپ هایی با کیفیت عالی با متن های واضح و تصاویر پر جنب و جوش تضمین شده است. این کارتریج حتی از سخت ترین نیازهای چاپ شما نیز فراتر رفته است. محصولات ما تضمین شده است و تحت بازرسی کنترل کیفیت دقیق قرار می گیرند.

کارتریج های لیزری مهپارس مناسب پرینتر های لیزری  طراحی شده است .

مراقبت و نگهداری

از آنجا که شارژ کارتریج و مواد مصرفی ماشینهای اداری یک فرایند تخصصی است توجه به نکات زیر لازم می باشد :

  • تیراژ چاپ پرنترهای سیاه و سفید  توسط شرکت سازنده پرینتر براساس چاپ متن بر روی قطعه کاغذ A4 اعلام شده است. 
  • به منظور بالا رفتن سطح کیفیت چاپ و عدم پیش آمد مشکل در کیفیت و کمیت مواد مصرفی می بایست به نوع جوهر و یا پودراختصاصی، کنترل کیفیت قطعات داخلی کارتریج وپوکه توجه کرد.
  •  می بایست کارتریج ها همیشه در حالت افقی حمل و نگه داری شود.
  •  دمای نگهداری کارتریج بین 0 تا 35 درجه می باشد.
  • کارتریج ها نباید در کنار پنجره و در معرض شدید خورشید و گرد و غبار قرار گیرد.
  •  در هنگام پرینت دستگاه را خاموش نکنید و یا درب آن را باز نکنید زیرا در دو حالت موجب گیر کردن کاغذ در پرینتر میشود.
  •  از چاپ بر روی کاغذ چسب ناک و یا کاغذ های منگنه دار پرهیز کنید.
  •  بهتر است که پریز برق پرینتر با یک پرینتر لیزری دیگر یا با مانیتور لامپی و یا کامپیوتر مشترک نباشد و جهت جلو گیری از جرقه زدن نباید کابل پرینتر و پریز شل باشد.
  • هنگام استفاده از کاغذ های سنگین حتما نوع کاغذ را در درایو مشخص کنید تا پرینتر وزن کاغذ را بداند و سرعت حرکت آن را مشخص و تنطیم کند در غیر این صورت ممکن است رنگ چاپی به کاغذ نچسبد و به راحتی کنده شود.

 

کارتریج مشکی اچ پی لیزری  نسخه ی بهینه شده و مناسب برای چاپ می باشد که با صرفه جویی در هزینه قادر خواهد بود تا قابلیت کار شما را افزایش دهد، قیمت کارتریج چند منظوره هزینه های چاپ (پرینت) را به شدت کاهش می دهند، این به آن معنی است که شما قادر خواهید بود تا اسناد خود را بسیار با کیفیت حرفه ای پرینت بگیرید.برای پرینت بدون دردسر ، به طور مداوم  از دستگاه استفاده نمایید. طرح اصلی این محصول با آزمایش کارتریج های چاپی خود برای عملکرد و کیفیت چاپ بهتر مراحل زیادی را پشت سر گذاشته است. این کارتریج کارایی ساده ، مقرون به صرفه ، ترکیب تونر و درام ر به خوبی ارائه می دهد. پیشرفت های مداوم در فرمول های تونر HP و سیستم تصویربرداری ، نتایج معتبر و باکیفیت را در طیف گسترده ای از چاپ امکان پذیر می سازد. کیفیت چاپ و بازدهی بالا از ویژگی های این محصول پرطرفدار است.

سایت مهپارس افتخار دارد کلیه مواد مصرفی پرینتر و قطعات کارتریج را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

کارکرد
1000 برگ
نوع
لیزری
رنگ
مشکی
دستگاه های سازگار
HP Laser 107a , Laser 107r , Laser 107w , Laser MFP 135ag , Laser MFP 135wg , Laser MFP 137fwg
گارانتی
تعویض
قابلیت شارژ
دارد
اورجینال / طرح اصلی درجه یک ( Grade A)
طرح اصلی درجه یک (Grade A)
برند
HP
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم