درام اچ پی HP 307A

برند: HP 

تکنولوژی پرینتر: لیزر رنگی 

کد کارتریج: HP 307A

کشور سازنده: چین

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


تماس بگیرید

ناموجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

درام

درام OPC یک قطعه فلزی بلند با شکل استوانه ای و پوشش بیرونی ظریف، به طور معمول سبز، آبی یا قرمز است.آنها جایگزینی سازگار با محیط زیست برای گیرنده‌های نوری قدیمی‌تر هستند که برچسب خطرناکی دارند.

درام های OPC به هدایت الکتریکی کمک می کنند، به این معنی که به عنوان گیرنده بار منفی مورد نیاز برای انتقال تونر به کاغذ عمل می کنند. در چاپ لیزری، بارهای الکتریکی متفاوتی به اجزای مختلف داده می شود تا آنها را به سمت یکدیگر جذب کند، مانند تونر و درام. درام دارای یک زیرلایه آلومینیومی است که به آن اجازه می دهد تا این بارها را نگه دارد و به طور موقت پودر تونر را قبل از انتقال به صفحه جذب می کند. هر درام دارای سه لایه پوشش است که اهداف متفاوتی را انجام می دهند و همه از مواد سازگار با محیط زیست و زیست تخریب پذیر ساخته شده اند.

در داخل هر کارتریج تونر اجزای زیادی وجود دارد که با هم کار می کنند تا چاپ های شما را ارائه دهند. در مجموعه ما "ماشین اداری مهپارس" ما به بررسی عمیق تری در هر جزء جداگانه می پردازیم. بیایید نگاهی به درام (OPC) بیندازیم.

درام OPC احتمالاً قابل تشخیص ترین جزء داخل کارتریج های تونر است. وظیفه مهم آن دریافت تصویر برای چاپ از لیزر در داخل چاپگر و سپس انتقال تصویر (چه متن یا یک تصویر) به کاغذ است.

هر درام OPC برای توانایی شارژ خود مورد آزمایش قرار می گیرد که گاهی اوقات به آن حساسیت می گویند. این تعیین می کند که چقدر تونر جذب درام می شود. هرچه درام حساسیت کمتری داشته باشد، تونر کمتری جذب می‌شود و در نتیجه چاپ‌های سبک‌تری ایجاد می‌شود. 

کنترل استاتیک اهمیت درام OPC را در یک کارتریج درک می کند. سابقه طولانی ما در  سیستم های درجه یک برای کارتریج های لیزری و جوهر افشان به این معنی است که ما می توانیم بهترین راه حل های کارتریج را ارائه دهیم.

در پرینترهای لیزری و دستگاه‌های کپی، با حذف الکتریسیته ساکن از قسمتی که توسط نور درام OPC (رسانای نوری آلی) باردار الکتریکی شده و تونر به تصویر نهفته الکترواستاتیک به‌دست‌آمده تابیده می‌شود، تصویری تشکیل می‌شود.

هسته درام، یعنی OPC که به عنوان درام حساس به نور نیز شناخته می شود. درام OPC استفاده از مواد OPC است که روی سطح لوله آلومینیومی رسانا پوشانده شده است تا یک دستگاه تبدیل فوتوالکتریک را تشکیل دهد که با عایق تیره مشخص می شود، می تواند بار الکترواستاتیک خاصی را در هنگام تابش نور با طول موج معین به یک رسانا حفظ کند. ، انتشار بار از طریق آلومینیوم مبتنی بر، تشکیل تصاویر نهفته الکترواستاتیک، هسته قطعات دستگاه لیزر است.

ما به عنوان تامین کننده قابل اعتماد درام های OPC با کیفیت بالا شهرت بسیار خوبی در بازار به دست آورده ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم