تونر شارژ 45 گرمی کارتریج لیزری و رنگی HP

برند: HP

کارتریج سازگار: اچ پی لیزری،رنگی

وزن: 45 گرم

ساخت کشور: چین

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


90,000 تومان (بدون مالیات)

دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

کارتریج های لیزری

کارتریج های تونر از فناوری لیزر برای ذوب گرد و غبار تونر بر روی صفحه استفاده می کنند تا تصویری ایجاد کنند. گرد و غبار تونر پلاستیک بسیار تصفیه شده ای است که برای چاپ استفاده می شود. کارتریج‌های تونر دو نوع هستند: واحدهای کاملی که پس از هر بار استفاده دور ریخته می‌شوند، و واحدهای قابل پر کردن مجدد که می‌توانند تونر جایگزین برای استفاده‌های متعدد به همان کارتریج اضافه کنند.

پر کردن مجدد تونر عمل پر کردن کارتریج های تونر خالی پرینتر لیزری با پودر تونر جدید است. این کارتریج را قادر می سازد تا دوباره مورد استفاده قرار گیرد و در هزینه کارتریج کامل جدید و تاثیر ضایعات و دفع کارتریج قدیمی صرفه جویی شود.

در حالی که کارتریج‌های تونر معمولاً با نتایج خوب پر می‌شوند، حداقل در برخی موارد، پر کردن مجدد بدون ساخت مجدد کامل ممکن است تونر ضایعاتی را از هر پرینت و بقایای کاغذ در کارتریج باقی بگذارد که به طور بالقوه باعث ایجاد مشکلات پس‌زمینه و ایجاد آلودگی در کارتریج پر شده می‌شود.

تونر

تونر بیشتر از پلی استر ریز آسیاب شده تشکیل شده است که نوعی پلاستیک است. تونر چاپگر در پرینترهای لیزری و دستگاه های کپی برای تشکیل متن و تصاویر چاپ شده روی کاغذ استفاده می شود. در شکل اولیه خود ترکیبی از پودر کربن و اکسید آهن بود. سپس برای بهبود کیفیت چاپ، کربن با یک پلیمر مذاب مخلوط شد. ذرات تونر توسط گرمای فیوزر ذوب می شوند و بنابراین به کاغذ متصل می شوند. این چاپگرها به سرعت چاپ می‌کنند و متن واضح و واضح است. به دلیل سرعت بالا و کیفیت متن، چاپگرهای لیزری معمولاً در محیط های شلوغ یافت می شوند.

پلیمر خاص مورد استفاده توسط سازنده متفاوت است، اما می تواند یک کوپلیمر استایرن آکریلات، یک رزین پلی استر، یک کوپلیمر استایرن بوتادین یا چند پلیمر خاص دیگر باشد. فرمولاسیون تونر از سازنده ای به سازنده دیگر و حتی از ماشینی به ماشین دیگر متفاوت است. به طور معمول فرمولاسیون، اندازه گرانول و نقطه ذوب بیشترین تفاوت را دارند.

اندازه ذرات تونر

در اصل، اندازه ذرات تونر به طور متوسط 14-16 میکرومتر یا بیشتر بود. برای بهبود وضوح تصویر، اندازه ذرات کاهش یافت و در نهایت به 8 تا 10 میکرومتر برای وضوح 600 نقطه در اینچ رسید. تولیدکنندگان تونر استاندارد کنترل کیفیت را برای توزیع اندازه ذرات حفظ می کنند تا پودری مناسب برای استفاده در چاپگرهای خود تولید کنند.

تونر چگونه ساخته میشود؟

تونر به طور سنتی از ترکیب مواد تشکیل دهنده و ایجاد یک صفحه که شکسته یا گلوله شده است ساخته می شود، سپس با آسیاب جت هوا به پودری ریز با محدوده اندازه ذرات کنترل شده تبدیل می شود. این فرآیند منجر به گرانول های تونر با اندازه های مختلف و شکل های غیر کروی می شود. برای به دست آوردن یک چاپ دقیق تر، برخی از شرکت ها از یک فرآیند شیمیایی برای رشد ذرات تونر از معرف های مولکولی استفاده می کنند.این منجر به اندازه و شکل یکنواخت تر ذرات تونر می شود. اشکال کوچکتر و یکنواخت تر امکان بازتولید رنگ دقیق تر و استفاده موثرتر از تونر را فراهم می کند.

شست و شو تونر

تونر را می توان با آب سرد از روی پوست و لباس شست. آب گرم یا گرم تونر را نرم می کند و باعث می شود که در جای خود بچسبد. تونر جوش داده شده به پوست در نهایت از بین می رود، یا می توان تا حدی با استفاده از پاک کننده دست ساینده آن را پاک کرد. تونر ذوب شده به لباس معمولاً قابل برداشتن نیست. تونر ذوب نشده به راحتی از اکثر لباس های قابل شستشو با آب تمیز می شود. از آنجایی که تونر یک موم یا پودر پلاستیک با دمای ذوب پایین است، هنگام تمیز کردن باید سرد نگه داشته شود.

ذرات تونر از نظر طراحی دارای خواص الکترواستاتیکی هستند و هنگامی که به ذرات دیگر، اشیاء یا فضای داخلی سیستم های حمل و نقل و شیلنگ های جاروبرقی ساییده می شوند، می توانند بارهای الکتریسیته ساکن ایجاد کنند. به همین دلیل و اندازه ذرات کوچک، تونر نباید با جاروبرقی خانگی معمولی جاروبرقی شود. تخلیه ساکن از ذرات باردار تونر از نظر تئوری ممکن است گرد و غبار را در کیسه جاروبرقی مشتعل کند یا در صورت وجود تونر کافی در هوا، انفجار کوچکی ایجاد کند. ذرات تونر به قدری ریز هستند که توسط کیسه های فیلتر جاروبرقی خانگی به خوبی فیلتر نمی شوند و می توانند از طریق موتور جاروبرقی وارد اتاق شوند. بنابراین آنها همچنین می توانند با مسدود شدن فیلتر موتور و اتصال کوتاه توسط رسانایی الکتریکی خود (کربن، آهن) در هنگام ذوب شدن در داخل موتور باعث گرمای بیش از حد شوند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم