کارتریج لیزری مشکی توشیبا TOSHIBA T-1640D

رنگ : مشکی 

کارکرد : 24000 برگ

پرینترهای سازگار :

Toshiba E STUDIO 163, 165, 166, 167, 205, 207, 237

همراه با یک سال گارانتی بی قید و شرط

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


0 تومان (بدون مالیات)

دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

کارتریج لیزری مشکی توشیبا TOSHIBA T-1640D

شرکت توشیبا و شرکت های وابسته به آن طیف گسترده ای از محصولات نوآورانه را برای تأمین خواسته های متنوع مشتریان به بازار عرضه می کنند.

کارتریج لیزری

پیدا کردن کارتریج های ارزان کار سختی نیست ، در واقع اینترنت و فضای مجازی پر از آنهاست. با این حال ، ما می دانیم که کارتریج های با کیفیت بالا و هزینه کم پیدا کردنشان کمی سخت تر است. بنابراین ما اطمینان حاصل کرده ایم که پیشنهاد ما در فروشگاه اینترنتی مهپارس ، قیمت پایین و کیفیت بالا را تضمین می کند.به عنوان یک قاعده کلی ، خرید محصولات به صورت آنلاین اغلب ارزان تر است. در مورد کارتریج های چاپگر نیز این مورد وجود دارد. با این حال ، وب سایت ها اغلب نرخ رقابتی را تبلیغ می کنند. این شرکت ها به دلایل زیادی می توانند محصولات ارزان قیمت خود را بفروشند. اول و مهمتر از همه ، آنها به همان اندازه هزینه تعمیر و نگهداری ندارند. آنها لازم نیست که به طور مداوم یک فروشگاه خرده فروشی را نگه داشته و به پرسنل فروش پرداخت کنند. به همین دلیل آنها حاشیه سود بالاتری دارند.  با ارائه کارتریج های  با کیفیت بالا و قیمت مناسب ، ما قصد داریم که اطمینان حاصل کنیم هیچ مشتری ای کارتریج تونر با کیفیت پایین تهیه نکند. ما می خواهیم با ارائه بالاترین کیفیت تونر با کمترین قیمت در بین رقبا ، مفهوم ارزان بودن را مترادف با کیفیت بد از بین ببریم. با نگاهی دقیق به بازار تونر ، می توانیم تضمین کنیم که همه کارتریج های تونر کم هزینه ما به ارزش قیمت بازار قیمت دارند.

یافتن کارتریج با کیفیت مناسب

در زیر برخی از بهترین راه ها برای یافتن بهترین جوهر چاپگر ارزان قیمت یا کارتریج تونر در بازار آمده است: یک روش کارآمد که می توانید کارتریجبا کیفیت و مورد نظر خود را بدست آورید این است که به خرید خرده فروشی های بازار یا فروشگاه های اینترنتی که کیفیت محصولاتشان را تضمین می کنند ، بروید. این سایت ها مکان مناسبی برای شما برای خرید کارتریج لیزری سازگار با پرینتر مورد نظر شماست.در صورت ارائه یک وب سایت خاص ، بررسی کنید که آیا خریداران قبلی درمورد مشکلات رایج مانند چاپهای با کیفیت پایین یا هدهای چاپی مسدود شده شکایتی دارند یا خیر.به وب سایت فروشنده مراجعه کنید یا از پرسنل پشتیبانی آنها در مورد صحت شرکت خود در مورد کارتریج های مورد استفاده سؤال کنید.عملکردهای الکتریکی کارتریج را آزمایش کنید. ممکن است یک کارتریج خوب به نظر برسد ، اما در داخل ، یک قطعه الکتریکی معیوب و از کار افتاده است و بنابراین نمی تواند به درستی کار کند.کارتریج ها به طور معمول در استاندارد ها و اندازه های با کارایی بالا ارائه می شوند. تفاوت اساسی در این است که کارتریج های با بازده بالا برای چاپ در حدود دو برابر تعداد صفحات یک کارتریج استاندارد ساخته شده است که آنها را کمی پرهزینه تر و قیمت کارتریج لیزری را افزایش می دهد. کارتریج های با کارایی بالا و شناخته شده این امر را به خوبی نشان می دهند. شما برای هر کارتریج کمی بیشتر هزینه می کنید و در پایان ، چاپ بیشتری را برای وجه نقد خود دریافت می کنید. هنگام انتخاب چاپگر جدید ، باید یک چاپگر را انتخاب کنید که با کارتریج های مورد نظر شما سازگار باشد تا درزمان خود صرفه جویی لازم را بکنید. برخی از چاپگرها حتی دارای کارتریج سایز بزرگ هستند که می توانند تعداد صفحات بیشتری را چاپ کنند. شناختن این نوع چاپگرهایی که این گزینه را ارائه می دهند در صورتی که مجبور به مقابله با حجم چاپ بالا باشید می تواند بسیار مفید باشد.از آنجا که کیفیت جوهر چاپگر و چاپگر شما هزینه چاپ شما را تعیین می کند ، دلالت بر این دارد که افرادی که دارای بهترین کیفیت جوهر و چاپگرهای با کیفیت بهتر، هزینه های قابل توجهی را متحمل می شوند. تفاوتی که دو برابر یا حتی سه برابر هزینه جوهر سیاه باشد. با این حال ، توجه داشته باشید که اگر می خواهید به چاپگر رنگی متوسط ​​مراجعه کنید ، در مقایسه با چاپگر سیاه خیلی پر هزینه نخواهد بود. یک دستگاه پرینتلیزری با توجه به راحتی و کارآیی بهتر ، گرانتر و در عین حال بهتر است. پرینترهای لیزری بهترین پزینه برای شرکت های بزرگ است که به دنبال انجام روزانه حجم عظیمی از چاپ های با کیفیت هستند.نکته اصلی این است که در چاپگر با کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید زیرا چاپگرهای خوب در طولانی مدت هزینه هر رنگ یا جوهر سیاه را بسیار کاهش میدهند.    

 

 

 

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

کارکرد
24000 صفحه
نوع
لیزری
رنگ
مشکی
دستگاه های سازگار
Toshiba E STUDIO 163, 165, 166, 167, 205, 207, 237
















گارانتی
تعویض
قابلیت شارژ
دارد
برند
TOSHIBA
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم