کارتریج قابل شارژ پرینترهای 7000-7500

باتوجه به سازگار نبودن کارتریج های قابل شارژ با پرینتر های زیر پیشنهاد میکنیم کارتریج طرح ANC را انتخاب و خریداری کنید

6000- 6500-6500A- 7000- 7500A

مشاهده کارتریج سازگار از این لینک

رنگ : 4 رنگ آبی (Cyan) ، قرمز (Magenta) ، زرد (Yellow) و مشکی(Black)

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


1,500,000 تومان (بدون مالیات)

دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

شارژ کردن کارتریج

کارتریج جوهرافشان قابل شارژ پرینتر های 7000-7500

از آنجا که پیدا کردن مدل مناسب کارتریج ممکن است سخت و دشواری باشد بسیاری از افراد مایل هستند که دوباره شارژ کردن کارتریج را به عنوان گزینه انتخاب کنند. نکته ای که در مورد این مسئله باید توجه کنید این است که کارتریج های تونر بسیار ظریف هستند.توصیه ای که اغلب داده می شود این است که کار را به یک کارشناس آموزش دیده واگذار کنید. اما واقعاً نیازی به این کار نیست اگر بخواهید می توانید به راحتی آن را بیاموزید.

در زیر سه روش متداول برای شارژ کردن کارتریج ها استفاده شده است. اما ابتدا به ساکن برای صرفه جویی در قیمت کارتریج قابل شارژ با یک کارتریج تونر معمولی شروع می کنیم و سپس به کیت های پر کردن نگاه می کنیم و بعداً رویکردهای عملی و رویه ای مشترک را خواهیم دید.بیشتر کارتریج های تونر دارای محفظه های یکپارچه ای هستند که برای نگه داشتن تونر و کنترل آن لازم است.آنها همچنین درام بزرگ و یک یا چند غلتک کوچکتر دارند. برخی از کارتریج ها از ویژگی های اضافی برخوردار هستند .شارژ کردن کارتریج های تونر ساخته شده توسط کارخانه ی اصلی کار سختی نیست. با این حال ، همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، این کار غیرممکن نیست. کیت های پر کردن مجدد در اندازه ، نوع و مدل ها متفاوت است. همچنین در برخی از آنها تونر و ابزار لازم برای باز و تمیز کردن تهیه شده است.از طرف دیگر بعضی از آنها با تونر و سرنگ همراه هستند.بنابراین مهم است که براساس مدل و نوع کارتریج تونر ، به دنبال کیت شارژ کردن باشید. ابزار دیگری که باید آنها را داشته باشید عبارتند از پیچ گوشتی ، مواد تمیز کننده و همچنین دستکش های پلاستیکی.

مراحل شارژ کردن

کارتریج قابل شارژ HP

ابتدا با جداسازی کارتریج تونر شروع کنید. برای اینکار دستکش های پلاستیکی را بپوشید و پیچ ​​های مخصوص را باز کنید. دو طرف کارتریج تونر را مستقیماً بکشید. دو طرف کارتریج را به آرامی به عقب و جلو بکشید تا آنها را از هم جدا کنید.درام بزرگ رنگی را از بدنه باز کرده و سپس غلتک کوچکتر را در پشت آن بکشید. با این کار یک نوار باریک و نازک از فلز مشاهده می شود.پیچ ها را قبل از بلند کردن نوار فلزی به وسیله ابزار مربوطه ، که اغلب یک انبردست یا سوزن است ، خارج کنید. باید مراقب باشید فلز را خم نکنید.در این مرحله ، تونر قدیمی باید در پارتیشن زیر نوار قابل مشاهده باشد. با استفاده از یک پارچه ی نم دار، تونر را بیرون آورده و تمیز کنید.سپس قطعه فلزی و غلطک های کارتریج را به ترتیب صحیح قبل از جدا کردن ، تعویض کنید. این کار باید بعد از تمیز کردن همه اجزای دیگر به دقت صورت بگیرد.همچنین تمیز کردن درام به بهبود عملکرد کارتریج کمک خواهد کرد.سپس می توانید با استفاده از قیف گنجانیده شده ، پودر را درون شکاف بریزید. مخزن را تا زمانی که شروع به سرریز شدن کند ، پر کنید. نازل را از یک طرف به طرف دیگر حرکت دهید تا یکدست شود.سپس ، غلتک را تمیز کنید ، دوباره آن را به جای خود بکشید ، و اطراف آن را کاملاً پاک کنید تا هرگونه پودر اضافی از بین برود.سرانجام قطعات بدنه را مجدداً مونتاژ کنید. توجه داشته باشید که تمام قسمتها باید با کمترین نیرو به آرامی به محل قبلی خود برگردند.بعضی از کارتریج ها مرحله اضافه تری برای پر کردن دارند. این مرحله پس از هر یک از مراحل بالا می آید.برخی از دستگاه ها دارای تراشه های سطح سنجی تونر هستند ، کاربران اغلب مجبور هستند تراشه قدیمی را از روی آن بکشند و آن را جایگزین کنند تا چاپگر تشخیص دهد که کارتریج پر است.

اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که پر کردن جوهر یا کیت مورد نظر خود ارزش دارد ، بهتر است بررسی های خود را در مورد خرید کارتریج قابل شارژ انجام دهید. بررسی ها و مجلات آنلاین منابع خوبی برای بازخورد مشتری است. علاوه بر این ، شما از سطح کیفیتی که انتظار دارید برخوردار می شوید.سرانجام ، پر کردن مجدد جوهر و کیت گزینه های بسیار مناسبی برای جایگزینی جوهر هستند. با این وجود ، شما باید نکات اساسی را در نظر بگیرید. اگر یک گزینه مناسب می خواهید ، می توانید به آدرس سایت مهپارس مراجعه کنید که یک فروشگاه همه جانبه برای همه نیازهای چاپ شما است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

کارکرد
120 برگ A4
نوع
جوهرافشان قابل شارژ
رنگ
مشکی ، آبی (Cyan)، قرمز (Magenta) و زرد (Yellow)
دستگاه های سازگار
6000 - 6500 - 7000 - 7500
قابلیت شارژ
دارد
برند
HP
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم