کارتریج قابل شارژ جوهر افشان اپسون T0551 - T0554

رنگ : آبی - قرمز - زرد - مشکی

پرینترهای سازگار : R240, R245, RX420, RX425 ,RX520

کارکرد : 120 برگ با هر بار شارژ

همراه با یک سال گارانتی بی قید و شرط

ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.


900,000 تومان (بدون مالیات)

دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

کارتریج ها و جوهرهای قابل شارژ مجدد برای چاپگرهای اپسون

 

کارتریج قابل شارژ جوهر افشان اپسون  T0551 - T0554

کیت های کارتریج قابل شارژ ما دارای 100 میلی لیتر جوهر رنگدانه و تمام ابزار لازم برای تنظیم است. ما همچنین در صورت نیاز به جوهر بیشتر ، گزینه 250 میلی لیتری برای اکثر محصولات داریم.جوهرهای با کیفیت با کارتریج های قابل شارژ مجدد در فروشگاه اینترنتی مهپارس قابل خریداری بوده و تیم پشتیبانی فناوری برای پاسخگویی به سوالات شما آمادگی لازم را دارند.

 

با توجه به افزایش قیمت کارتریج قابل شارژ جوهرافشان، کاربران اقدام به متوسل شدن به راه حل های جایگزین از جمله خرید کارتریج قابل شارژ طرح (کارتریج های ساخته شده توسط یک تولید کننده به غیر از نسخه اصلی ، اما سازگار با چاپگر) ، کارتریج های قابل شارژ یا دوباره شارژ کردن کارتریج های اپسون ، در فرایندی که شامل پر کردن مجدد دستی کارتریج ها با جوهر جدید است.این روش ارزانترین روش است و تا زمانی که به درستی انجام شود ، بزرگترین صرفه جویی اقتصادی ممکن را برای کاربرعرضه می کند.

مشکل اصلی دوباره شارژ کردن کارتریج های چاپگر Epson است. کارتریج های اصلی چاپگرهای اپسون دارای یک تراشه حافظه کوچک هستند که به عنوان شمارنده کار می کنند. وقتی چاپگر از کارتریج استفاده می کند ، آن حافظه کوچک را به روز می کند. زمانیکه کارتریج خالی باشد ، آن مدار می داند که جوهر بیشتری وجود ندارد. به همین سادگی ریختن جوهر بیشتر در کارتریج ، آن را برای استفاده امکان پذیر نمی کند ، زیرا تراشه آن هنوز نشانگر خالی بودن کارتریج است.مشکل دیگری که اتفاق می افتد این است که حافظه کارتریج ممکن است نشانگر خالی بودن کارتریج باشد و هنوز جوهر در آن وجود دارد. به همین دلیل ممکن است یک کارتریج که هنوز مقداری جوهر دارد را به اشتباه دور بریزیم.

فرایند شارژ مجدد کارتریج های اپسون

برای اینکه بتوانید کارتریج قابل شارژ Epson را در خانه به طور مجدد پر کنید ، باید مجبور شوید تراشه شمارنده را دوباره تنظیم کنید .این کار از دو طریق قابل انجام است: از طریق یک دستگاه خاص یا از طریق نرم افزار.

این دستگاه وسیله ای است که شما کارتریج را در آن جا می دهید و در عرض چند ثانیه تراشه کارتریج دوباره تنظیم می شود. راه حل نرم افزار روش بهتری است ، زیرا شما میتوانید رایگان آن را انجام دهید. این نرم افزار قادر است مجدداً حافظه کارتریج ها را از اکثر پرینترهای جوهر افشان Epson بازیابی کند .

 کارتریج را نگه دارید و دهانه پرکننده را مشخص کنید. این ورودی با پلاستیک لاستیکی بسته به نوع کارتریج به رنگ شفاف است و در بالای یک محفظه جوهر بزرگ در کارتریج قرار دارد.جایی که جوهر را پر می کنید.از طرف دیگر دهانه تهویه در بالای سیستم کوچک قرار دارد. جوهر را اینجا پر نکنید .ورودی این دهانه باید بعداً برای تساوی فشار در طی فرآیند چاپ حذف شود.ورودی را از دهانه پرکننده جدا کنید.

 جوهر را درون سرنگ سوخت گیری بکشید و بدنه کارتریج را با دقت سوراخ کنید . قسمت داخلی کارتریج نباید آسیب ببیند.اکنون جوهر را پر کنید تا به حداکثر سطح پرشدن نشان داده شده برسید.پس از پر شدن کارتریج ، ورودی را در قسمت باز کننده پرکننده نصب کرده و سیم تهویه را بکشید. این ورودی باید به منظور فعال نمودن فشار در طول فرآیند چاپ برداشته شود.اکنون می توانید کارتریج های چاپگر را در چاپگر خود وارد کنید. ابتدا کارتریج زرد ، سپس سوراخ ، سپس سیان و سپس کارتریج سیاه را وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که کارتریج در چاپگر قفل شده است سپس مطمئن شوید که ورودی تهویه از هر کارتریج جدا شده است.

کارتریج های قابل شارژ Epson T0801 - T0806  به تراشه تنظیم مجدد خودکار مجهز شده اند. آنها به طور خودکار تنظیم می شوند که سطح جوهر کمتر از حد مشخصی قرار گیرد. چاپگر سپس کارتریج را دوباره کامل می شناسد ، حتی اگر دوباره پر نشده باشد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که به میزان واقعی شارژ کردن توجه داشته باشید.همچنین می توانید سطح پر کردن را به حالت کامل تنظیم کنید. برای این منظور ، پوشش روی کارتریج ها باید باز باشد ، به طوری که کارتریج ها با دست قابل دسترسی باشند .سپس چاپگر را از منبع تغذیه جدا کنید .هنگامی که منبع تغذیه را دوباره وصل کنید ، چاپگر دوباره کارتریج های قابل شارژ را دوباره "کامل" تشخیص می دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نوع
قابل شارژ
رنگ
آبی - قرمز - زرد - مشکی
دستگاه های سازگار
R240, R245, RX420, RX425 and RX520
گارانتی
تعویض
قابلیت شارژ
دارد
اورجینال / طرح اصلی درجه یک ( Grade A)
طرح اصلی درجه یک (Grade A)
برند
EPSON
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم